DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176194

STORYTELLING ЯК КОМУНІКАЦІЙНИЙ ТРЕНД І ВСЕПРЕДМЕТНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ

Неллі Бондаренко

Анотація


У статті обґрунтовано актуальність Storytelling(у) як комунікаційного тренду та доцільність його застосування як методу навчання усіх шкільних предметів і виховання. З’ясовано особливості Storytelling(у), відмінності між його різновидами; доведено прикладне значення. Схарактеризовано види історій, їх будову, структурні компоненти. Надано поради щодо створення історій, їх оприявнення. Розкрито особливості й можливості застосування методу Storytelling як усепредметного. Сформульовано висновки, накреслено перспективи подальших досліджень.


Ключові слова


заклади загальної середньої освіти; Storytelling; усепредметний метод навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Bondarenko, N. V. (2008). Robota z tekstom na urokah ukrainskoi movy [Working with text on Ukrainian language lessons]. Library “Dyvoslova”. No. 5, 56 p. [in Ukrainian].

Gradushko, А. А. (2016). Multimediynaia istoriia i storitelling v strukture sovremennoi veb-zhurnalistiki [Multimedia story and storytelling in the structure of modern web journalism]. Mezhdunarodnaia zhurnalistika-2016: turbulentnost mezhgosudarstvennykh otnoshenii i media : materialy V Mezhdunar. nauch.-prakt. konf., g. Minsk, 18 fevr. 2016 g. – International journalism-2016: turbulence of interstate relations and media: the Proceedings of the V International. Scientific-Practical Conf., Minsk, Feb. 18. 2016. (pp. 87– 91). Minsk. [in Russian].

Guzenkov, S. Algoritmy storitellinga [Algorithms of storytelling.]. Available at: https://www.yakaboo.ua/algoritmy-storitellinga-kak-sozdavat-istorii-i-ispol-zovat-ih-v-tekstah-i-prezentacijah.html [in Russian].

Rybalko, L. & Lozhenko, I. (2017). “Istorii – tse my”. Kinoznavets Serhii Trymbach – pro perspektyvy ukraiinskoho rinematohrafa, vazhlyvist mifotvorennia i … moralnu liudynu [“Stories are we”. Film critic Serhiy Trymbach – about the prospects of Ukrainian cinema, the importance of myth-creation and ... moral person]. Day. No. 140–141. 11–12 Aug. pp. 22–23. [in Ukrainian].

Akgun, A., Keskin, H., Ayar H. & Erdogan, E. (2015). The Influence of Storytelling Approach in Travel Writings on Readers Empathy and Travel Intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences. Vol. 207. pp. 577–586. [in English].

Bryant, S. C. (1985). How to Tell Stories to Children: And Some Stories to Tell. [in English].

Sole, D. & Wilson, D. (2002). Storytelling in organizations: The power and traps of using stories to share knowledge in organizations. LILA, Harvard, Graduate School of Education. [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бондаренко Н. В. Робота з текстом на уроках української мови : посіб. Бібліотечка “Дивослова”. 2008. № 5. 56 с.

Градюшко А. А. Мультимедийная история и сторителлинг в структуре современной веб-журналистики. Международная журналистика-2016: турбулентность межгосударственных отношений и медиа : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., г. Минск, 18 февр. 2016 г. Минск, 2016. С. 87–91.

Рибалко Л., Ложенко І. “Історії – це ми”. Кінознавець Сергій Тримбач – про перспективи українського кінематографа, важливість міфотвороення і … моральну людину. День. 2017. № 140–141. 11–12 серп. С. 22–23.

Akgun A., Keskin H., Ayar H., Erdogan E. The Influence of Storytelling Approach in Travel Writings on Readers Empathy and Travel Intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2015. Vol. 207. pp. 577–586.

Bryant S. C. How to Tell Stories to Children: And Some Stories to Tell. 1985.

Sole D., Wilson D. Storytelling in organizations: The power and traps of using stories to share knowledge in organizations. LILA, Harvard, Graduate School of Education, 2002.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)