STORYTELLING ЯК КОМУНІКАЦІЙНИЙ ТРЕНД І ВСЕПРЕДМЕТНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176194Ключові слова:
заклади загальної середньої освіти, Storytelling, усепредметний метод навчанняАнотація
У статті обґрунтовано актуальність Storytelling(у) як комунікаційного тренду та доцільність його застосування як методу навчання усіх шкільних предметів і виховання. З’ясовано особливості Storytelling(у), відмінності між його різновидами; доведено прикладне значення. Схарактеризовано види історій, їх будову, структурні компоненти. Надано поради щодо створення історій, їх оприявнення. Розкрито особливості й можливості застосування методу Storytelling як усепредметного. Сформульовано висновки, накреслено перспективи подальших досліджень.
Посилання
Bondarenko, N. V. (2008). Robota z tekstom na urokah ukrainskoi movy [Working with text on Ukrainian language lessons]. Library “Dyvoslova”. No. 5, 56 p. [in Ukrainian].
Gradushko, А. А. (2016). Multimediynaia istoriia i storitelling v strukture sovremennoi veb-zhurnalistiki [Multimedia story and storytelling in the structure of modern web journalism]. Mezhdunarodnaia zhurnalistika-2016: turbulentnost mezhgosudarstvennykh otnoshenii i media : materialy V Mezhdunar. nauch.-prakt. konf., g. Minsk, 18 fevr. 2016 g. – International journalism-2016: turbulence of interstate relations and media: the Proceedings of the V International. Scientific-Practical Conf., Minsk, Feb. 18. 2016. (pp. 87– 91). Minsk. [in Russian].
Guzenkov, S. Algoritmy storitellinga [Algorithms of storytelling.]. Available at: https://www.yakaboo.ua/algoritmy-storitellinga-kak-sozdavat-istorii-i-ispol-zovat-ih-v-tekstah-i-prezentacijah.html [in Russian].
Rybalko, L. & Lozhenko, I. (2017). “Istorii – tse my”. Kinoznavets Serhii Trymbach – pro perspektyvy ukraiinskoho rinematohrafa, vazhlyvist mifotvorennia i … moralnu liudynu [“Stories are we”. Film critic Serhiy Trymbach – about the prospects of Ukrainian cinema, the importance of myth-creation and ... moral person]. Day. No. 140–141. 11–12 Aug. pp. 22–23. [in Ukrainian].
Akgun, A., Keskin, H., Ayar H. & Erdogan, E. (2015). The Influence of Storytelling Approach in Travel Writings on Readers Empathy and Travel Intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences. Vol. 207. pp. 577–586. [in English].
Bryant, S. C. (1985). How to Tell Stories to Children: And Some Stories to Tell. [in English].
Sole, D. & Wilson, D. (2002). Storytelling in organizations: The power and traps of using stories to share knowledge in organizations. LILA, Harvard, Graduate School of Education. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.