DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176195

ІНФОГРАФІКА ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Наталія Науменко

Анотація


У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності магістрів освітніх, педагогічних наук в процесі професійної підготовки за допомогою інноваційних форм та методів навчання, сучасних педагогічних технологій та нетрадиційних способів засвоєння інформації. Схарактеризовано сутність методу інфографіка та зазначено можливості інфографіки для засвоєння та узагальнення теоретичного матеріалу. Охарактеризовано метод як багатофункціональний інструмент, який можна використовувати під час заняття, виконання проекту, дослідницької діяльності.


Ключові слова


активізація пізнавальної діяльності; професійна підготовка магістрів освітніх, педагогічних наук; проектні методи; інфографіка; дослідницька діяльність

Повний текст:

PDF

Посилання


Smiciklas, M. (2012). The Power of Infographics : Using Pictures to Communicate and Connect with Your Audience. Indianapolis. [in English].

Babanskiy, Yu. K. (1982). Optimizatsiya pedagogicheskogo protsessa : v voprosakh i otvetakh : nauchnoe izdanie [Optimization of a pedagogy process: questions and answers: scientific edition]. Kyiv, 198 p. [in Russian].

Verbitskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshey shkole : kontekstnyy podkhod : metod. posobie [Active teaching in higher school: contextual approach: textbook]. Kyiv, 207 p. [in Russian].

Kubrak, N. V. Masterskaya “Infografika v rabote s detmi” [Workshop “Infographics when working with children”]. Available at: https: //sites.google.com/site/infogradeti/home [in Russian].

Luzan, P. H., Domin, A. I. & Riabchyk, V. I. (1998). Formuvannia aktyvnosti studentiv u navchanni [Forming student activity for studying: monograph]. Kyiv,192 p. [in Ukrainian]

Moroz, V. D. (1987). Aktyvni metody navchannia v tekhnikumi [Active methods of teaching at a vocational school]. Kharkiv, 27 p. [in Ukrainian].

Ternavska, T. A. (2006.) Problema aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti v studentiv VNZ [Problem of activization of cognitive activity for students of higher education establishments]. Scientific notes. Pedagogy, psychological sciences and social work. Vol 59. pp. 36–42. [in Ukrainian]

Shamova, T. I. (1982). Aktivizatsiya ucheniya shkolnikov [Activization of studying for school students]. Moscow, 208 p. [in Russian].

Shved, O. V. (2015). Infohrafika yak skladova osvitno-komunikatsiinoho protsesu. [Infographics as a constituent of educational and communication process]. Scientific notes: collection of scientific works. Kyiv, Vol 127. pp. 224–232. [in Ukrainian].

Iahupov, V. V. (2000). Pedahohika : navchalnyi posibnyk [Pedagogy: textbook]. Kyiv, 489 p. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Smiciklas M. The Power of Infographics : Using Pictures to Communicate and Connect with Your Audience. Indianapolis, USA. 2012.

Бабанский Ю. К. Оптимизация педагогического процесса: в вопросах и ответах : научное издание Киев, 1982. 198 с.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный подход : метод. пособие. Москва, 1991. 207 с.

Кубрак Н. В. Мастерская “Инфографика в работе с детьми”. URL: https://sites.google.com/site/infogradeti/home

Лузан П. Г., Дьомін А. І., Рябчик В. І. Формування активності студентів у навчанні : монографія. Київ, 1998. 192 с.

Мороз В. Д. Активні методи навчання в технікумі. Харків, 1987. 27 с.

Тернавська Т. А. Проблема активізації пізнавальної діяльності в студентів ВНЗ. Наукові записки. Педагогічні, психологічні науки й соціальна робота. Том 59. 2006. С. 36–42.

Шамова Т. И. Активизация учения школьников. Москва, 1982. 208 с.

Швед О. В. Інфографіка як складова освітньо-комунікаційного процесу. Наукові записки : збірник наукових статей. Київ, 2015. Випуск СХХVII (127). С. 224–232.

Ягупов В. В. Педагогіка : навчальний посібник. Київ, 2000. 489 с.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)