ДЕМОКРАТІЯ ТА ВИЩА ОСВІТА У США: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Вікторія Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176197

Ключові слова:

вища освіта, США, демократизація суспільства, ленд-грант коледжі

Анотація

Стаття присвячена історико-педагогічній проблемі створення системи вищої освіти США у контексті демократизації американського суспільства. Виявлено, що одним із основних чинників, що стимулювали інтенсивне перетворення США із економічно слабкої у провідну багатокультурну державу вважають американську політичну систему, яка стимулювала громадян до боротьби за свої власні політичні та економічні права, зокрема, право на освіту. Визначені основні історичні, соціально-політичні, економічні, етнокультурні передумови створення країни на демократичних засадах.

Біографія автора

Вікторія Бондаренко

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри сучасних європейських мов Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Аshytok,N. (2018). Modernizatsia osvity na humanistychnykh zasadah [Modernization of education on humanistic basis]. Youth & market. No.7(162), pp.28–31. [in Ukrainian].

Bondarenko, V.F. (2006). Demokratyzatsia vyschoi osvity SShA [Democratisation of the USA higher education]. Bulletin of Kyiv national university of culture and arts. Pedagogical series,issue15, pp. 22–29. [in Ukrainian].

Bondarenko, V.F. (2008). Lend-grant kolledji SShA [Land-grant colleges of the USA]. Scientific notes: Bulletin of Kyiv national pedagogical university after M.Dragomanova. Pedagogical series, issue 73, pp. 8–13. [in Ukrainian].

Kratkaya istoriia SShA (1993). [Short history of the USA]. State department of the USA: Office of international programs. Moscow, 240 p. [in Russian].

Kudin, V.O. (1996). Osvita SShA ta Yaponii. Laboratoriia porivnyalnoi pedagogiki profesiynoi osvity [Education of the USA and Japan]. Laboratory of comparative pedagogy of professional education, 56 p. [in Ukrainian].

Stivenson, D.K. (1993). America: narod i strana [America: nation and the country]. Мoscov, 192 p. [in Russian].

Tarapov, I.Y. (1995). Na rasputie ne popast v tupic istorii [At the crossroads not to be taken into the dead end of the history]. Kharkiv, 79 p. [in Russian].

Campbell, J. R. (1995). Reclaiming a lost heritage: Land-grant & other higher education initiatives for the twenty-first century. East Lancing: Michigan State University press, 269 p. [in English].

Colgan, C. (1998). Administering higher education in a democratic society: Freedom Paper. 1998. №5. Available at: http://webharvest.gov/peth04/20041102014139/usinfo.state.gov/proestducts/pu bs/archive/freedom/freedom5.htm. [in English].

Eddy D.E. (1957). Colleges for our land and time: the land-grant idea in American education. New York: Harper & Brothers Publishers, 328р. [in English].

Pachter, M. (December 2004). The American identity. Vol.9, №2. The American Identity: El. journal of the US information agency “US society and values”. Available at: http://usinfo.state.gov/journals/itsv/1204/ijse/pachter.htm [in English].

de Tocqueville, A. (1998). Democracy in America. Ware: Wordsmith Editions, 416 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті