СЛУЖБА GOOGLE CLASSROOM ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЖУРНАЛІСТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.176462Ключові слова:
Google Classroom, компетентність, формування мовленнєвої компетентності, здобувач освіти, українська мова за професійним спрямуванням, майбутні молодші спеціалісти з журналістикиАнотація
Автор акцентує увагу на залежність студентів покоління Z від цифрових пристроїв, що зумовлює необхідність у впровадженні електронних освітніх ресурсів з метою формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики. У статті проаналізовано можливості використання в навчальному процесі сервісів G Suite for Education (Gmail, Google Drive, Google Forms, Google Documents, Google Spreadsheets тощо) й описано досвід їх упровадження у вивчення дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Аргументовано, що використання інформаційних продуктів Google здобувачами освіти сприяє формуванню мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики та є освітнім інструментом, що орієнтований на психологічні особливості студента.
Посилання
Aleksanjan, G.A. (2012). Servisy Google v organizacii samostojatelnoj dejatelnosti studentov SPO [Google services in the organization of independent activity of students of VET]. Young scientist, issue 9, pp.263–266. [in Russian].
Antoniuk, T.M., Avdikovska, L.M., Kabanenko, A.M., Kovalevska, L.B. & Stryzhakovska, O.S. (2018). Ukrainska mova. Modelna navchalna prohrama dlia zakladiv osvity, shcho zdiisniuiut pidhotovku molodshykh spetsialistiv na osnovi bazovoi zahalnoi serednoi osvity [Ukrainian language. Model curriculum for educational institutions providing training for junior specialists on the basis of basic general secondary education]. Available at: https://imzo.gov.ua/2018/09/28/navchal-na-prohrama-ukrains-ka-mova-dlia-molodshykh-spetsialistiv-spryiatye-pidhotovtsi-fakhivtsiv-novoi-heneratsii/(accssed 16 June 2019). [in Ukrainian].
Izbash, S. (2018). Andrahohichnyi pidkhid do formuvannia profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv zasobamy Google-tekhnolohii [Andragogical approach to the formation of professional and pedagogical competence of future teachers by means of Google-technologies]. Youth and market, issue 5 (160), pp.42–48. [in Ukrainian].
Lytvynova S.H. Khmarni tekhnolohii yak zasib rozbudovy innovatsiinoi shkoly [Cloud technology as a means of building an innovative school]. Available at: www.zoippo. zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip14.html. (accssed 28 Aug. 2019).[in Ukrainian].
Morze, N.V. (2010). Yak navchaty vchyteliv, shchob kompiuterni tekhnolohii perestaly buty dyvom u navchanni? [How to train teachers to stop computer technology from being a learning wonder?]. Computer at school and family. Issue. 6 (86), pp. 10–14. [in Ukrainian].
Osnovni tezy prezentatsii “Stratehiia 2030: Ukraina – learning nation” [Key points of the presentation “Strategy 2030: Ukraine – learning nation”]. Available at: https://www.uifuture.org/publications/news/24943-ukraine-learning-nation. (accssed 16 Aug. 2019).[in Ukrainian].
Svedenija o Google Klasse [Classroom Information]. Available at: https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru. (accssed 26 Aug.2019). [in Russian].
Tarasova, S.M. (2010). Informatsiino-komunikatyvni tekhnolohii v upravlinni zahalnoosvitnim navchalnym zakladom [Information and communication technologies in the management of a comprehensive educational institution]. Scientific Bulletin of the MSU Sukhomlinsky. Pedagogical Sciences. issue 1.31. pp.173–180. [in Ukrainian].
Shyshkina, M.P. (2013). Khmarno oriientovane osvitnie seredovyshche navchalnoho zakladu: suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku doslidzhen [Cloud-oriented educational environment of the educational institution: current state and prospects of research development]. Information technology and training tools. Issue 5, pp. 66–80. [in Ukrainian].
Kulowiec, G. (2014). Introduction to Google. Edudemic Available at: http://www.edudemic.com/introduction-googleclassroom/. (accssed 26 Aug.2019). [in English].
Mohr K. A.(2017). Understanding Generation Z Students to Promote a Contemporary Learning Environment. Journal on Empowering Teaching Excellence. pp. 84–94. [in English].
Wu Sarah Ways we’re making Classroom and Forms easier for teachers this school year Available at: https://www.blog.google/topics/education/10-ways-were-making-classroom-and-forms-easier-teachers-school-year/ (accssed 26 Aug.2019). [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.