ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В СИСТЕМІ “КОЛЕДЖ-УНІВЕРСИТЕТ”: РОЗУМОВИЙ КРИТЕРІЙ

Автор(и)

  • Анна Багорка
  • Анатолій Конох

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.178923

Ключові слова:

професійна підготовка, оцінка підготовленості, когнітивний компонент, розумовий критерій, система “коледж-університет”

Анотація

У статті розглянуто основні вимоги до рівня та якості підготовленості фахівця до майбутньої професійної діяльності та визначено критерії їх оцінювання. Проведено оглядовий аналіз структури професійної підготовки та визначено основні її складові: особистісна, мотиваційна, когнітивна та праксіологічна. Досліджувався когнітивний компонент, сформованість якого оцінювався за розумовим критерієм, оскільки він є відображенням рівня теоретичної підготовленності майбутнього фахівця фізичної культури і спорту і його готовності до реалізації професійної діяльності.

Біографії авторів

Анна Багорка

викладач Економіко-правничого коледжу Запорізького національного університету, аспірант Запорізького національного університету

Анатолій Конох

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту Запорізького національного університету

Посилання

Verbynenko, Yu. I. (2013). Profesiina hotovnist do pedahohichnoi diialnosti [Professional readiness for pedagogical activity]. Teacher training in the context of European integration processes: a collection of scientific works of the Drohobych State Pedagogical University. Drohobych, pp. 119 – 124. [in Ukrainian].

Vilchkovskyi, E. S. (2002). Profesiina spriamovanist pidhotovky fakhivtsiv z fizychnoho vykhovannia [Professional orientation of training of specialists in physical education]. Development of Pedagogical and Psychological Sciences in Ukraine 1992 – 2002: Collection of Scientific works on the 10th anniversary of APS of Ukraine. Kharkiv, pp. 301 – 309. [in Ukrainian].

Hnezdilova, K. M. (2009). Osvitno-profesiina pidhotovka fakhivtsiv u VNZ ta otsinka yii yakosti [Educational and professional training of specialists in universities and evaluation of its quality]. Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University (pedagogical sciences).Luhansk, No. 23 (186), pp. 247 – 251. [in Ukrainian].

Hrynchenko, I. B. (2012). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury v Yevropi y Ukrain [Professional training of future physical education teachers in Europe and Ukraine]. Problems of modern pedagogical education: Coll. articles.Yalta, Vol. 35, part. 2, pp. 176–184. [in Ukrainian].

Hrynchenko, I. B. (2012). Suchasni napriamy vprovadzhennia innovatsii v profesiinu pidhotovku maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [Modern directions of introduction of innovations in vocational training of future teachers of physical culture]. Bulletin of the Zhytomyr Ivan Franko State University. Zhytomyr, Vol. 64, pp. 103–107. [in Ukrainian].

Danylko, M. T. (2000). Motyvatsiino-tsinnisne stavlennia maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti [[Motivational-value attitude of future teachers in Physical Education to professional activity]. Collection of Scientific works edited by S.S Yermakov. Kharkov, No. 2, pp.46–50. [in Ukrainian].

Kovalenko, Yu.O. (2009). Formuvannia profesiinoi hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv iz fizychnoho vykhovannia ditei doshkilnoho viku u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Formation of professional readiness of future specialists in physical education of preschool children in higher educational establishments]. Bulletin of Zaporizhzhya National University: Collection of scientific articles. Physical education and sports. Zaporizhzhia, pp. 53–58. [in Ukrainian].

Semychenko, V. A. (2004). Problemy motyvatsyy povedenyia y deiatelnosty cheloveka [Problems of motivation of behavior and human activity]. Modular Psychology Course. Module “Orientation”.Kyiv, 521 p. [in Russian].

Suslov, A. H. (2005). Systema otsenky kachestva podhotovky spetsyalysta [A system for assessing the quality of specialist training]. Quality. Innovation Education. No. 3, pp. 58 – 61. [in Russian].

Tanko, T.P. (2004). Teoriia ta praktyka muzychno-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh zakladiv u pedahohichnykh universytetakh [Theory and practice of music-pedagogical preparation of future preschool teachers in pedagogical universities]. Doctor’s thesis. Kharkiv, 508 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті