ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Віра Курок
  • Тетяна Кондратенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179329

Ключові слова:

майбутні учителі технологій, економічна компетентність, компоненти, структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій

Анотація

У статті визначено зміст та окреслено структуру економічної компетентності майбутніх учителів технологій як взаємозалежне поєднання мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного, результативно-рефлексивного компонентів. Схарактеризовано основні компоненти формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. З’ясовано, що економічна компетентність характеризується сукупністю освітніх елементів, охоплюючи систему економічних знань, умінь, навичок, ціннісного ставлення до економічних знань.

Біографії авторів

Віра Курок

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологічної і професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Тетяна Кондратенко

кандидат педагогічних наук, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Посилання

Annienkova, I. P. (2015). Naukovi osnovy monitorynhu yakosti profesiinoi diialnosti naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv VNZ: monohrafiia [Naukovi osnovy monitorynhu yakosti profesiinoi diialnosti naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv VNZ: monograph]. Odesa, 330 р. [in Ukrainian].

Bohdanova, I. M. (1997). Innovatsiini tekhnolohii u profesiino-pedahohichnii pidhotovtsi vchytelia [The innovative technologies in the vocational the teacher training]. Science and Education. No. 1. pp. 2–6. [in Ukrainian].

Bohdanova, I. M. (1997). Innovatsiini tekhnolohii yak umova onovlennia profesiino-pedahohichnoi pidhotovky vchyteliv [The innovative technologies as a the condition for updating of the vocational pedagogical the teacher a training]. Our school. No. 5–6. pp. 5–10. [in Ukrainian].

Bohdanova, I. M. (1997). Onovlennia profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh vchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii [The updating the professional a the teacher training of future teachers a for based on the use of innovative technologies]. Pedagogy and psychology. No. 4. pp. 14–16. [in Ukrainian].

Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii [The professional and pedagogical of the preparation of future teachers on a for based of application of the innovative technologies]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 41 p. [in Ukrainian].

Kinakh, N. V. (2017). Struktura ekonomichnoi kompetentnosti pedahoha novoi ukrainskoi shkoly [The structure of the economic competence of teacher of a new Ukrainian the school]. Available at: http://archive.ws-conference.com/struktura-ekonomichno%D1%97-kompetentnosti-pedagoga-novo%D1%97-ukra%D1%97nsko%D1%97-shkoli/ (аccessed 29 July 2018). [in Ukrainian].

Ovakimyan, E. E. (2010). Razvitie ekonomicheskoy kompetentnosti studentov VUZov [The development of economic the competence of the university students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Chelyabinsk, 24 p. [in Russian].

Padalka, O. S. (2010). Ekonomichna osvita v systemi profesiinoi pidhotovky vchytelia [The economic education in the system of the teacher the training]. The problems and perspectives of formation of national humanitarian and technological elite. Kharkiv. Vol. 27 (31). No. 1. pp. 205–211. [in Ukrainian].

Padalka, O. S. (2003). Idei M. P. Drahomanova u formuvanni ekonomichnoho myslennia maibutnikh vchyteliv [The ideas of M.P. Drahomanov in shaping of the thinking of future teachers]. The First International Dragoman is Readings, (Kyiv, 30 September–2 October 2003), National Pedagogical Dragomanov University, Kyiv, iss. 1, pp. 174–179. [in Ukrainian].

Padalka, O. S. (2003). Potriben pedahoh z rysamy upravlintsia, pidpryiemtsia, ekonomista: idei M. P. Drahomanova u formuvanni ekonomichnoho myslennia maibutnikh vchyteliv [The needed a teacher is the traits manager, entrepreneur, economist: the ideas of M. P. Drahomanov in shaping the economic thinking of future teachers]. Education. No. 44 (5061). p. 7. [in Ukrainian].

Pertseva, O. Yu. (2007). Formirovanie professionalnoy kompetentnosti budushchikh uchiteley tekhnologii i predprinimatelstva [The formation of the professional competence of the future the teachers of the technology and of the entrepreneurship]. Extended abstract of candidate’s thesis. Novokuznetsk, 25 p. [in Russian].

Raitina, N. I. (2011). Podgotovka uchitelya k innovatsionnoy deyatelnosti v usloviyakh povysheniya kvalifikatsii kak faktor professionalnogo razvitiya [The preparing teachers to innovat in conditions the advanced training as a factor in professional of the development]. Extended abstract of candidate’s thesis. Chita, 24 p. [in Russian].

Hentonen, A. G. (2016). Formirovanie ekonomicheskoy kompetentnosti u budushchikh uchiteley tekhnologiy [The formation of the economic competence in the future technologies teachers]. Young scientist. No. 20. pp. 741–743. [in Russian].

Hlopotova, E. V. (2005). Formirovanie ekonomicheskoy kompetentnosti budushchego uchitelya tekhnologii i predprinimatelstva (spetsialnost “030600.00 – Tekhnologiya i predprinimatelstvo”) [The formation of the economic competence of the future teacher of the technologies and entrepreneurship]. Extended abstract of candidate’s thesis. 22 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті