КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОНОЛОГУ ТА ДІАЛОГУ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО

Автор(и)

  • Галина Задільська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179342

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології, когнітивно-комунікативна методика, когнітивні методи навчання, мовна система, монологічне та діалогічне мовлення, студенти-філологи ЗВО

Анотація

У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простір.

Біографія автора

Галина Задільська

кандидат філологічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Vyhotskyi, L. S. (1999). Myshlyeniye i ryech [Thinking and Speech]. Мoscov, 254 p. [in Russian].

Кirshova, О. V. (2011). Profesiino oriyentovani zavdannya u pidhotvtsi maibutnikh vukladachiv do navchannya studentiv monolohichnoho movlennya [Professionaly oriented tasks in future teachers command in teaching students onoloue speech]. Pedagogical Sciences: a Collection of Sciences. works. Kherson, No.57, pp. 277–283. [in Ukrainian].

Кlymenko, М. V. (2017). Kohnityvnyi pidhid do navchannya spilkuvannya anhliiskoyu movoyu [Cognitive approach to English speaking teaching]. English language and literature, No. 7-8 , p. 63. [in Ukrainian].

Мatviichuk, Т. А. (2017). Frahment praktychnoho zanyattya nimetskoi movy z formuvannya u studentiv druhoho kursu kompetentnosti u dialohichnomu movlenni z vukrystannyam sotsiokulturnoho kolazhu [The fragments of the German language lesson for developing of second-year students’ spoken interaction skills using a socio-cultural collage]. Foreign languages, 3(91), pp. 47 – 51. [in Ukrainian].

Selivanova, О. (2006). Suchasna linhvistuka: terminolohichna entsyklopediya [Modern Linguistics : Terminological Encyclopedia]. Poltava, 716 p. [in Ukrainian].

Stolyarenko, O. V. (2014). Vychovannya kultury tolerantnych vzayemyn u studentskoyi molodi [Training of tolerant mutual relation culture to the students]. Tutorial, Vinnytsya, 248 p. [in Ukrainian].

Chernysh, V. V. (2011). Zasoby formuvannya inshomovnoyi kompetentsiyi u dialohichnomu movlenni [Means of forming foreign competence in dialogue speech]. Foreign languages,3(67), pp. 15 – 22. [in Ukrainian].

Shchepilova, A. V. (2003). Kohnityvnyi printsyp v obucheniyi vtoromu inostrannomu yazyky: k voprosu o teoreticheskom osnovaniyi [Cognitive approach in second foreign language teaching: theoretical basis question]. No.2, pp. 4–11. [in Russian].

Iaroshenko, О. V. (2014). Keis-metod yak suchasna technolohiya fomuvannya profesiino oriyentovanoyi kompetentnosti v dialohichnomu movlenni maibutnikh vykladachiv anhliiskoyi movy [The case-study as a modern technique in developing professionally oriented interactive communication of the future English teachers]. Foreign languages, 2(78), pp. 39 – 44. [in Ukrainian].

Maley, A. & Duff, A. (2005). Drama techniques: a resource book of communication activities for language teachers. Third edition, Cambridge: Cambridge University Press, 246 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті