КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОНОЛОГУ ТА ДІАЛОГУ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179342Ключові слова:
сучасні педагогічні технології, когнітивно-комунікативна методика, когнітивні методи навчання, мовна система, монологічне та діалогічне мовлення, студенти-філологи ЗВОАнотація
У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простір.
Посилання
Vyhotskyi, L. S. (1999). Myshlyeniye i ryech [Thinking and Speech]. Мoscov, 254 p. [in Russian].
Кirshova, О. V. (2011). Profesiino oriyentovani zavdannya u pidhotvtsi maibutnikh vukladachiv do navchannya studentiv monolohichnoho movlennya [Professionaly oriented tasks in future teachers command in teaching students onoloue speech]. Pedagogical Sciences: a Collection of Sciences. works. Kherson, No.57, pp. 277–283. [in Ukrainian].
Кlymenko, М. V. (2017). Kohnityvnyi pidhid do navchannya spilkuvannya anhliiskoyu movoyu [Cognitive approach to English speaking teaching]. English language and literature, No. 7-8 , p. 63. [in Ukrainian].
Мatviichuk, Т. А. (2017). Frahment praktychnoho zanyattya nimetskoi movy z formuvannya u studentiv druhoho kursu kompetentnosti u dialohichnomu movlenni z vukrystannyam sotsiokulturnoho kolazhu [The fragments of the German language lesson for developing of second-year students’ spoken interaction skills using a socio-cultural collage]. Foreign languages, 3(91), pp. 47 – 51. [in Ukrainian].
Selivanova, О. (2006). Suchasna linhvistuka: terminolohichna entsyklopediya [Modern Linguistics : Terminological Encyclopedia]. Poltava, 716 p. [in Ukrainian].
Stolyarenko, O. V. (2014). Vychovannya kultury tolerantnych vzayemyn u studentskoyi molodi [Training of tolerant mutual relation culture to the students]. Tutorial, Vinnytsya, 248 p. [in Ukrainian].
Chernysh, V. V. (2011). Zasoby formuvannya inshomovnoyi kompetentsiyi u dialohichnomu movlenni [Means of forming foreign competence in dialogue speech]. Foreign languages,3(67), pp. 15 – 22. [in Ukrainian].
Shchepilova, A. V. (2003). Kohnityvnyi printsyp v obucheniyi vtoromu inostrannomu yazyky: k voprosu o teoreticheskom osnovaniyi [Cognitive approach in second foreign language teaching: theoretical basis question]. No.2, pp. 4–11. [in Russian].
Iaroshenko, О. V. (2014). Keis-metod yak suchasna technolohiya fomuvannya profesiino oriyentovanoyi kompetentnosti v dialohichnomu movlenni maibutnikh vykladachiv anhliiskoyi movy [The case-study as a modern technique in developing professionally oriented interactive communication of the future English teachers]. Foreign languages, 2(78), pp. 39 – 44. [in Ukrainian].
Maley, A. & Duff, A. (2005). Drama techniques: a resource book of communication activities for language teachers. Third edition, Cambridge: Cambridge University Press, 246 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.