АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ У СИСТЕМІ ТВОРЕННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179414Ключові слова:
культурологічна компетентність, культурологічний світогляд, дискурс, психологічна безпека суспільства, культурологічна свідомість, мистецтво спілкування, культурологічне середовище, психологічний захист особистостіАнотація
У статті порушено проблеми взаємообумовленості розвитку культурологічної компетентності та парадигми сучасної особистісно-зорієнтованої освіти; аналізується системне еволюційне осмислення розвитку особистості сучасних студентів, розглядаються тенденції особистісно-гуманітарної технології викладання культурологічних дисциплін у ЗВО та їх головні архетипи аксіологічних парадигм як основа мотиваційних засад людської індивідуальності.Посилання
Ashhitok, N. (2011). Movna kartyna svitu v filosofsko-osvitnomu aspekti [Language picture of the world in the philosophical and educational aspect]. Drohobych, 251 p.[in Ukrainian].
Istoriia vykhovannia: T. 2.: vid XIX do nashykh dniv: navch.-metod. posib. [History of education: T. 2 .: from the XIX to present day: teaching method. Manual]. Volodymyr Kemin, Olena Kvas, Olena Nevmerzhitskaya. Drohobych, 2013. 196 p. [in Ukrainian].
Logvinenko, T. (2011). Sotsialna pedahohika: praktykum [Social pedagogy: workshop]. Drohobych, 320 p.[in Ukrainian].
Orshansky, L. (2014). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv tekhnolohii u protsesi tvorchoi khudozhno-trudovoi diialnosti: monohrafiia [Formation of Professional Competence of Future Technology Teachers in the Process of Creative Artistic-Labor Activity: Monograph]. Drohobych, 186 p. [in Ukrainian].
Pantyuk, M. (2010). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do vykhovnoi roboty: istoryko-pedahohichnyi aspekt. Monohrafiia [Preparation of the future teacher for educational work: historical and pedagogical aspect. Monograph]. Drohobych, 398 p. [in Ukrainian].
Skotna, N. & Stets, V. I. (2015). Patopsykholohichnyi slovnyk : dlia studentiv, aspirantiv psykholohichnykh spetsialnostei, praktykuiuchykh psykholohiv ta vykladachiv [Pathopsychological dictionary: for students, postgraduates of psychological specialties, practicing psychologists and teachers]. Drohobych, 348 p. [in Ukrainian].
Skotnіу, V. (2005). Filosofiia: istorychnyi i systematychnyi kurs [Philosophy: Historical and systematic course]. Kyiv, 576p.[in Ukrainian].
Chepil, M. (2014). Porivnialna pedahohika: navch. posib [Comparative Pedagogy: Teach. manual]. Kyiv, 216 p.[in Ukrainian].
Skotna, N. (2013). European ideas in the works of famous eduсationalists. Internationalization, Globalization and their impact on education. Widavnictvo Spolecznej Akademii Nayk – Lodz, 558 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.