АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ У СИСТЕМІ ТВОРЕННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА

Автор(и)

  • Марія Якубовська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179414

Ключові слова:

культурологічна компетентність, культурологічний світогляд, дискурс, психологічна безпека суспільства, культурологічна свідомість, мистецтво спілкування, культурологічне середовище, психологічний захист особистості

Анотація

У статті порушено проблеми взаємообумовленості розвитку культурологічної компетентності та парадигми сучасної особистісно-зорієнтованої освіти; аналізується системне еволюційне осмислення розвитку особистості сучасних студентів, розглядаються тенденції особистісно-гуманітарної технології викладання культурологічних дисциплін у ЗВО та їх головні архетипи аксіологічних парадигм як основа мотиваційних засад людської індивідуальності.

Біографія автора

Марія Якубовська

кандидат філологічних наук, доцент кафедри інформаційної, бібліотечної та книжкової справи Української академії друкарства

Посилання

Ashhitok, N. (2011). Movna kartyna svitu v filosofsko-osvitnomu aspekti [Language picture of the world in the philosophical and educational aspect]. Drohobych, 251 p.[in Ukrainian].

Istoriia vykhovannia: T. 2.: vid XIX do nashykh dniv: navch.-metod. posib. [History of education: T. 2 .: from the XIX to present day: teaching method. Manual]. Volodymyr Kemin, Olena Kvas, Olena Nevmerzhitskaya. Drohobych, 2013. 196 p. [in Ukrainian].

Logvinenko, T. (2011). Sotsialna pedahohika: praktykum [Social pedagogy: workshop]. Drohobych, 320 p.[in Ukrainian].

Orshansky, L. (2014). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv tekhnolohii u protsesi tvorchoi khudozhno-trudovoi diialnosti: monohrafiia [Formation of Professional Competence of Future Technology Teachers in the Process of Creative Artistic-Labor Activity: Monograph]. Drohobych, 186 p. [in Ukrainian].

Pantyuk, M. (2010). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do vykhovnoi roboty: istoryko-pedahohichnyi aspekt. Monohrafiia [Preparation of the future teacher for educational work: historical and pedagogical aspect. Monograph]. Drohobych, 398 p. [in Ukrainian].

Skotna, N. & Stets, V. I. (2015). Patopsykholohichnyi slovnyk : dlia studentiv, aspirantiv psykholohichnykh spetsialnostei, praktykuiuchykh psykholohiv ta vykladachiv [Pathopsychological dictionary: for students, postgraduates of psychological specialties, practicing psychologists and teachers]. Drohobych, 348 p. [in Ukrainian].

Skotnіу, V. (2005). Filosofiia: istorychnyi i systematychnyi kurs [Philosophy: Historical and systematic course]. Kyiv, 576p.[in Ukrainian].

Chepil, M. (2014). Porivnialna pedahohika: navch. posib [Comparative Pedagogy: Teach. manual]. Kyiv, 216 p.[in Ukrainian].

Skotna, N. (2013). European ideas in the works of famous eduсationalists. Internationalization, Globalization and their impact on education. Widavnictvo Spolecznej Akademii Nayk – Lodz, 558 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті