ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ – ЯК ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • Юлія Колісник-Гуменюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179417

Ключові слова:

вища освіта, фахівець, художня освіта, художній профіль, педагогічна творчість, творчість

Анотація

У статті розглянуто професійну творчість фахівця як цілісний процес його особистісного та професійного становлення, який забезпечує самореалізацію в навчально-пізнавальній і виховній діяльності. Досліджено як рівень розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця позначається на його професійній діяльності, на життєдіяльності, на самореалізації як засобі власного утвердження через самовираження та саморозвиток.

Викладачі професійно-художніх дисциплін – це окрема категорія працівників освіти, предметом діяльності яких є розвиток художньо-естетичної культури молоді засобами різних видів і жанрів мистецтва, вони покликані бути носіями індивідуального стилю діяльності та мати досвід його формування, прагнути до продуктивної педагогічної взаємодії як до способу особистісної самореалізації всіх учасників педагогічного процесу.

Біографія автора

Юлія Колісник-Гуменюк

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і охорони праці відокремленого структурного підрозділу “Львівський навчально-науковий центр професійно-технічної освіти” Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Gelveciy, К.А. (1974). Sochinieniya: v 2 tomakh. Seriya: Pfilosofskoye naslyediye. T. 1 [Works: in 2-x volumes. Series: Philosophical Heritage. V. 1.]. (Ed.). Kh.N. Momdzhian. Мoscov, 647 p. [in Russian].

Zyaziun, І. (2003). Teoretyko-metodolohichni problem profesiyno-khudozhnioyi osvity [Theoretically-methodological problems of vocationally-artistic education]. Professionally-artistic education of Ukraine: collection of scientifical papers. (Ed.). І.А. Zyaziun, V.О. Radkevych, R.Т. Shmahalo and others. Kyiv. Issue ІІ. pp. 5–15. [in Ukrainian].

Levi, V. Isskustvo byt’ soboy [Art of being yourself]. Moscov, pp. 34–56. [in Russian].

Orlov, V.F. (2004). Teoretychni ta metodychni zasady profesiynoho stanovlennya maybutnikh uchyteliv mystetskykh dystsyplin [Theoretical and methodological basics of professional development of future arts disciplines’ teachers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv,45 p.[in Ukrainian].

Radkevych, V.О.(2010). Suchasni problemy pidhotovky pedagoga profesiyno-khudozhnioyi shkoly [Contemporary problems of training the teacher of professionally-artistic school]. Scientific Journal of the M.P. Drahomanov National Pedagogical University. Problems of labour and vocational training. Series 13: Collection of scientific papers. H.Ye. Hrebeniuk, V.К. Sydorenko and others. Kyiv; Yalta. pp. 110–121.[in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті