ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯК ПРОВІДНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Савлук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179419

Ключові слова:

мотиваційна складова, психолого-педагогічна умова, музично-виконавська майстерність, студентство, професійна підготовка

Анотація

У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньо-виконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільш важливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору.

Біографія автора

Ірина Савлук

концертмейстер кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Maksymenko, S. (2004). Zahalna psykholohiia [General psychology]. Vinnitsa, 704 p. [in Ukrainian].

Moiseiuk, N. (2007). Pedahohika: navchalnyi posibnyk [Pedagogy: tutorial]. Kyiv, 656 p. [in Ukrainian].

Nekrasov, Y. (2002). Yednist pedahohichnykh ta vykonavskykh pryntsypiv navchannia u roboti M. Hrinberh: teoretychni ta praktychni pytannia kulturolohii [Unity of pedagogical and executive principles of teaching in the work of M. Greenberg : theoretical and practical questions of cultural studies]. Melitopol, pp. 81–92. [in Ukrainian].

Nemov, R. (2001). Psikhologiya: ucheb. dlya stud. vyssh. ped. ucheb. zavedeniy [Psychology: study for the students of higher pedagogical institutions]. Moscov, pp. 158–390. [in Russian].

Panchenko, H. (2016). Zmistovni kryterii ta vyiavy muzychno-pedahohichnoho profesionalizmu yak kompetentnisni markery orhanizatsii vokalnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva : Muzychno-pedahohichnyi profesionalizm vchytelia mystetstva: istoriia, metodolohiia, osvitnia praktyka: monohrafiia [Substantive criteria and demonstrations of musical and pedagogical professionalism as competency markers of organization of vocal training of the future teacher of musical art : Music-pedagogical professionalism of the teacher of art: history, methodology, educational practice: monograph]. Melitopol, pp. 131–161. [in Ukrainian].

Kirnarskaya, D. & Tarasova, K. (2003). Psikhologiya muzykalnoy deyatelnosti: Teoriya i praktika: Uchebnoe posobie dlya stud. muz. fak. vyssh. ped. ucheb. [Psychology of musical activity: theory and practice: tutorial for the student. of mus. fac. of higher pedagogical institutions]. Moscow, 368 p. [in Russian].

Rudnytska, O. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska: navchalnyi posibnyk [Pedagogy: general and artistic: Textbook]. Ternopil, 360 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті