ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ: ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Юрій Баніт

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179476

Ключові слова:

підприємницька компетентність, особистісно-діяльнісний підхід, соціальна інтеграція, практико-орієнтоване навчання, креативність, інтегровані навчальні проекти

Анотація

У статті висвітлено теоретичні аспекти застосування особистісно-діяльнісного підходу в процесі професійного навчання для формування підприємницької компетентності у синергії з розвитком професійної креативності студентів – майбутніх економістів. Подано зміст, структуру і компоненти підприємницької компетентності майбутніх економістів. Обґрунтовано значення особистісно-діяльнісного підходу для соціально-економічної інтеграції та формування підприємницької компетентності студентів.

Проаналізовано зміст підприємницької креативності. Представлено можливості для формування підприємницької компетентності інтегрованого навчально-професійного проектування за двома напрямками: створення квазіпрофесійного продукту і тренування моделей підприємницької поведінки, професійно значимих якостей і навичок у процесі професійної підготовки студентів.

Біографія автора

Юрій Баніт

аспірант кафедри педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Посилання

Bezborodykh, S. M. (2013). Osobystisno-diialnisnyi pidkhid u rozvytku konkurentospromozhnoho pedahoha [Personality-activity approach in the development of competitive teacher]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series “Pedagogy, Social Work”.Vol. 28. рр. 19 – 21. [in Ukrainian].

Bondarevskaja, E. V. (2000). Teoriya i praktika lichnostno-orientirovannogo obrazovaniya [The theory and practice of personality-oriented education]. Rostov n/D, 352 р. [in Russian].

Bredneva, N. (2016). Professionalno-tvorcheskoe razvitie budushchogo spetsialista v usloviyakh integrirovannoy proektnoy deyatelnosti [Professional and creative development of a future specialist in the conditions of integrated project activity]. International scientific journal “symbol of science”. No. 3. [in Russian].

Gubenko, A. V. (2018). Psykholohycheskye problemу tvorcheskoi deуatelnosty. (Integrativnyj podhod): monogr. [Psychological problems of creative activity. (Integrative approach): monograph. Kyiv, 537 р. [in Russian].

Dilts, R. B. & Epstein, T. A. (2001). Dinamicheskoe obuchenie [Dynamic Learning]. Translation from English A. A. Runihina.Voronezh, 416 р. [in Russian].

Zimnjaja, I. A. (2003). Lichnostno-deyatelnostnyy podkhod kak osnova organizatsii obrazovatelnogo protsessa [The personal-activity approach as the basis for the organization of the educational process]. To educate a person.No. 3. рр. 150–155. [in Russian].

Kovalchuk, H. O. (2014). Tekhnolohiyi navchannya ekonomichnykh dystsyplin v systemi neperervnoyi osvity : monohr. [Technologies of teaching economic subjects in the system of continuous education: monograph]. Kyiv, 511 р. [in Ukrainian].

Svetenko, T. V. & Alekseeva, E. S. (2014). Predpriimchivost kak integralnaya cherta lichnosti cheloveka [Entrepreneurship as an integral trait of personality]. Alma mater. Bulletin of higher education. No. 3. [in Russian].

Selivanova, Ju. V. & Zajcev, D. V. (2014). Socialnaja integracija lichnosti: sociologicheskij podhod k analіzu ponjatija [Social integration of personality: a sociological approach to the analysis of the concept]. Proceedings of Saratov University. Series “Sociology. Political science”.Vol. 14, vol. 2. рр. 41–44. [in Russian].

Strelnikov, M. (2015). Struktura pidpryiemnytskoi kompetentnosti mahistriv spetsialnosti “Biznes-administruvannia” [Structure of Entrepreneurial Competence of Masters of the Specialty “Business Administration”]. KSPU Scientific Notes. (Series.: Pedagogical Sciences).Vol. 141. Vol. 2. рр. 148–151. [in Ukrainian].

Shadrikov, V. D. (1996). Psihologija dejatelnosti i sposobnosti cheloveka: uchebnoe posobie [Psychology of human activity and ability: a training manual]. Moscov, 320 p. [in Russian].

Council recommendation of 22 May 2018 on key competences for lifelong learning (Text with EEA relevance) (2018/C 189/01). [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті