САМОРЕГУЛЯЦІЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179477Ключові слова:
саморегуляція, студенти, саморегуляція у освітньому процесі, майбутні юристи, заклади вищої освітиАнотація
У статті здійснено аналіз саморегуляції в процесі підготовки бакалаврів майбутніх юристів. Показано, що теоретичні узагальнення з цієї проблеми спонукають ретельніше вводити в національну систему професійної підготовки майбутніх юристів саморегуляцію в освітній процес. З’ясування особливостей цієї проблеми дає підґрунтя для зіставлення та виявлення аспектів саморегуляції (особистісної та професійної). Зазначено, що саморегуляція як педагогічна проблема є необхідною для професійного розвитку майбутніх юристів.
Посилання
Amosov, N. M. (1984). Regulyatsiya zhiznennykh funktsiy i kibernetika [Regulation of vital functions and cybernetics]. Kyiv, p. 116. [in Ukrainian].
Ananev, V. G. (1968). Kompleksnoe issledovanie cheloveka i psikhicheskaya diagnostika [Complex research of the person and mental diagnostics]. The issues of Psychology.No. 6. [in Russian].
Viner, N. (1966). Tvorets i robot. Obsuzhdeniya nekotorykh problem, v kotorykh kibernetika stalkivaetsya s religiey [Creator and robot. Discussion of some issues in which cybernetics faces religion]. Moscov, p. 103. [in Russian].
Ghrynjova, M. V. (1995). Znachennja samoreghuljaciji u cilisnomu navchaljno-vykhovnomu procesi [The meaning of self-regulation in a holistic educational process]. Jednistj pedaghoghiky i psykhologhiji u cilisnomu navchaljno-vykhovnomu procesi. Mat. Vseukr. nauk.-prakt. konf. – The unity of pedagogy and psychology in a holistic educational process. Proceedings of the All-Ukrainian. Research and Practice Conf. (рр. 126–128). Poltava. [in Ukrainian].
Ghrynjova, M. V. (2008). Samoreghuljacija: navchaljno-metodychnyj posibnyk [Self-regulation]. Poltava, p. 268. [in Ukrainian].
Ghrynjova, M. V. & Palazhchenko, E. F. (1997). Do pytannja pro formuvannja samoreghuljaciji navchaljnykh dij [On the question of formation of self-regulation of educational actions]. Scientific notes of the Faculty of Psychology and Education. Part. II. Poltava, рр. 30–35. [in Ukrainian].
Davydov, V. V. (1961). O psikhicheskom analize soderzhaniya deystviy [About mental analysis of the content of action]. Abstracts of the reports of the II Congress of the Society of Psychologists. Kyiv, рр. 21–23. [in Ukrainian].
Konopkin, O. A. & Zhuykov, Yu. S. (1973). Psikhologicheskie mekhanizmy regulyatsii deyatelnosti [Psychological mechanisms of regulation of activity]. (Ed.). Oshanina D. A., Konopkina O. A. Moscov, рр. 87–12. [in Russian].
Konopkin, O. A. & Stepanskiy, V. I. (1972). Samoregulyatsiya deyatelnosti v usloviyakh vremennoy neopredelennosti ispolnitelskikh signalov [Self-regulation of activity under the conditions of time uncertainty of the performance signals]. The issues of Psychology. No. 4, рр. 15–28. [in Russian].
Leytes, N. S. (1971). Umstvennye sposobnosti i vozrast [Mental abilities and age]. Moscov, p. 278. [in Russian].
Leontev, A. N. (1971). Potrebnosti, motivy i emotsii [Needs, motives and emotions]. Moscov, p. 186. [in Russian].
Markova, A. K., Orlov, A. B. & Fridman, L. M. (1983). Motivatsiya ucheniya i ee vospitanie u shkolnikov [The motivation of learning and its education in schoolchildren]. NShS obshchey i pedagogicheskoy psikhologii API SSSR. Moscov, p. 64. [in Russian].
Nacionaljna doktryna rozvytku osvity Ukrajiny u XXI stolitti (2001). [National Doctrine of Ukrainian Education Development in the XXI Century]. Kyiv, p. 16. [in Ukrainian].
Pavlov, I. P. (1951). Soobshchenie na III sezde po eksperimentalnoy fiziologii v Petrograde 2 yanvarya 1916 g. [Report at the III Congress on Experimental Physiology in Petrograd, January 2, 1916]. Moscov. Vol. 3, рр. 306–313. [in Russian].
Rubynshtejn, S. L. (1989). Osnovy obshchey psikhologii [Basics of General Psychology]. Vol. 2. Moscov, 328 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.