ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179479Ключові слова:
гуманістичні цінності, студенти природничих спеціальностей, діагностикаАнотація
У статті висвітлені теоретичні відомості констатувального етапу експериментального дослідження, який полягав у виявлені та перевірці вихідного рівня сформованості гуманістичних цінностей студентів природничих спеціальностей. Аналізуються результати формувального етапу експериментального дослідження та характеризуються рівні показників критеріїв сформованості гуманістичних цінностей. Акцентується увага педагогічної громадськості на важливості формування гуманістичних цінностей сучасної студентської молоді.
Посилання
Boreiko, V. Ye. & Podobailo, A. V. (2004). Ekolohichna etyka. Nachalnyi posibnyk [Environmental ethics. Tutorial]. Kyiv, 116р. [in Ukrainian].
Deryabo, S. D. (1996). Ekologicheskaya pedagogika i psikhologiya [Environmental pedagogy and psychology]. Rostov-on-Don, 480 p. [in Russian].
Deryabo, S. D. (1995). Prirodnyy obekt kak “znachimyy drugoy”. [Natural object as “significant other”]. Moscow-Voronezh, 194 p. [in Russian].
Pashukova, T. I., Dopira, A. I. & Diakonov, H. V. (2000). Praktykum iz zahalnoi psykholohii [Workshop on general psychology] Kyiv, 204 p. [in Ukrainian].
Pometun, O. (2006). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia : nauk.-metod posibnyk [Contemporary lesson. Interactive Learning Technologies: A Scientific Guide]. Kyiv, 192p. [in Ukrainian].
Yasvin, V. A. (2000). Psikhologiya otnosheniya k prirode [Psychology attitudes towards nature]. Moscow, 456 p. [in Russian].
Yasvin, V. A. (2001). Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from modeling to design]. Moscow, 365 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.