НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ДЖАЗОВОЇ КУЛЬТУРИ ПІДЛІТКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ЕСТРАДНОГО СПІВУ

Автор(и)

  • Анастасія Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179482

Ключові слова:

вокально-джазова культура підлітків, методика формування, наукові підходи, дидактичні принципи, заняття з естрадного співу

Анотація

У статті представлено комплекс наукових підходів та дидактичних принципів, які покладено у теоретичну основу авторської методики формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу.

Зокрема, окреслено роль системно-структурного, особистісно-розвивального, діяльнісного, компетентнісного, культурологічного підходів до організації відповідно спрямованих занять з естрадного співу.

Визначено провідні дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків (систематичності, наочності, урахування вікових та індивідуальних особливостей, єдності художньо-емоційного і технічного, комплексного розвитку вокально-джазової культури) та можливості їх реалізації на заняттях з естрадного співу.

Біографія автора

Анастасія Шевченко

аспірантка кафедри музично-інструментального виконавства та хореографії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Посилання

Antoniuk, V. H. (1999). Formuvannia indyvidualnoho vykonavskoho styliu: kulturno-antropolohichnyi aspekt [Formation of individual performance style: cultural and anthropological aspect]. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Antoniuk, V. H. (2007). Vokalna pedahohika (solnyi spiv) : pidruchnyk [Vocal pedagogy (solo singing): a textbook]. Kyiv, 2007.174 p.[in Ukrainian].

Hrebeniuk, N. Ye. (1999). Vokalno-vykonavska tvorchist: psykholohopedahohichnyi ta mystetstvoznavchyi aspekty [Vocal performance: Psychological and pedagogical aspects]. Kyiv, 269 p. [in Ukrainian].

Drozhzhyna, N. V. (2010). Teoretyko-metodolohichni zasady estradno-dzhazovoho spivu [Theoretical and methodological foundations of pop jazz singing]. Kharkiv, 142 p. [in Ukrainian].

Kemfeld, В. (1994). Jazz Stjle. New Grove Dictionarj’ of Jazz. NY, 200 p.[in English].

Kollier Dzh.(1984). Stanovlenie dzhaza: Slovar spetsialnykh terminov [The Making of Jazz: A Glossary of Special Terms]. Translate V.Ozerova. Moscov, 258 p.[in Russian].

Konen, V. (1994).Tretiy plast. Novye massovye zhanry v muzyke XX veka [The third layer. New mass genres in XX century music]. Moscov, 160 p.[in Russian].

Ozerov, V. (1989). Estetika: slovar [Aesthetics: Dictionary]. Moscov, 260 p.[in Russian].

Strokova, O. V. (2002). “Dzhaz v kontekste massovogo iskusstva: k probleme klassifikatsii i tipologii iskusstva” [“Jazz in the context of mass art: to the problem of classification and typology of art”]. Candidate’s thesis. Moscov, pp. 64–81.[in Russian].

Feyertag, V. B. (1991). Muzykalnyy entsiklopedicheskiy slovar [Musical Encyclopedic Dictionary]. Moscov, 305 p.[in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті