РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.181002Ключові слова:
педагогічний експеримент, пізнавальна активність, майбутні вчителі інформатики, розвиток, розвиток пізнавальної активності, математична підготовкаАнотація
У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.Посилання
Lodatko, Ye. O. (2014). Strukturne modeliuvannia pedahohichnoho eksperymentu [Structural modeling of pedagogical experiment]. The pedagogical process: theory and practice, 2, pp. 5–9. [in Ukrainian].
Povietkin, S. V. (2012). Navchalno-piznavalna aktyvnist studentiv molodshykh kursiv ta yii sutnist [Educational and cognitive activity of junior students and its essence]. Means of educational and research work, 39, pp. 126–132. [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. & Krystopchuk, T. Ye. (2013). Metodolohiia naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [Methodology of scientific and pedagogical research]. Rivne, 360 p. [in Ukrainian].
Tverezovska, N. T. & Sydorenko, V. K. (2013) Metodolohiia pedahohichnoho doslidzhennia [Methodology of pedagogical research]. Kyiv, 440 p. [in Ukrainian].
Fomenko, L. M. (2018) Piznavalna aktyvnist maibutnikh uchyteliv informatyky: definityvnyi ta strukturnyi analiz [The cognitive activity of future computer science teachers: definitive and structural analysis]. Scientific notes of Vinnytsia State Pedagogical University named after Mikhail Kotsyubynsky. Series: Pedagogy and Psychology, 55, pp. 124–130. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.