РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Лариса Фоменко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.181002

Ключові слова:

педагогічний експеримент, пізнавальна активність, майбутні вчителі інформатики, розвиток, розвиток пізнавальної активності, математична підготовка

Анотація

У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.

Біографія автора

Лариса Фоменко

викладач кафедри математики та фізики Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради

Посилання

Lodatko, Ye. O. (2014). Strukturne modeliuvannia pedahohichnoho eksperymentu [Structural modeling of pedagogical experiment]. The pedagogical process: theory and practice, 2, pp. 5–9. [in Ukrainian].

Povietkin, S. V. (2012). Navchalno-piznavalna aktyvnist studentiv molodshykh kursiv ta yii sutnist [Educational and cognitive activity of junior students and its essence]. Means of educational and research work, 39, pp. 126–132. [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. & Krystopchuk, T. Ye. (2013). Metodolohiia naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [Methodology of scientific and pedagogical research]. Rivne, 360 p. [in Ukrainian].

Tverezovska, N. T. & Sydorenko, V. K. (2013) Metodolohiia pedahohichnoho doslidzhennia [Methodology of pedagogical research]. Kyiv, 440 p. [in Ukrainian].

Fomenko, L. M. (2018) Piznavalna aktyvnist maibutnikh uchyteliv informatyky: definityvnyi ta strukturnyi analiz [The cognitive activity of future computer science teachers: definitive and structural analysis]. Scientific notes of Vinnytsia State Pedagogical University named after Mikhail Kotsyubynsky. Series: Pedagogy and Psychology, 55, pp. 124–130. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті