КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИКИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА ШЛЯХУ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (40-РІЧЧЮ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОЇ ТА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ)

Автор(и)

  • Микола Пантюк
  • Лілія Стахів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182040

Ключові слова:

кафедра педагогіки та методики початкової освіти, майбутні учителі початкової школи, модернізація освітнього процесу, факультет початкової та мистецької освіти

Анотація

У статті розкрито важливість роботи кафедри педагогіки та методики початкової освіти на шляху до професійного зростання педагога у контексті модернізації освітнього процесу початкової школи. Акцентовано на тому, що кафедра традиційно підтримує тісні зв’язки із органами управління та закладами освіти України та з-за кордону. У рамках конференцій, науково-методичних семінарів, тренінгів, майстер-класів проводяться круглі столи, організовуються педагогічні читання, методичні семінари, методичні тижні, проводяться відкриті заняття та виховні заходи. Зроблено висновок, що кафедра педагогіки та методики початкової освіти працюючи – творить, ініціює, модернізує.

Біографії авторів

Микола Пантюк

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Лілія Стахів

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bodnar, V.І. (2007). Psihologo-pedagogіchnі chinniki formuvannya osobistostі majbutnogo uchitelya u pedagogіchnomu VNZ [Psychological-pedagogical factors of formation of personality of the future teacher in pedagogical university]. Pedagogical and Psychological Sciences in Ukraine: Coll. of scientific works for the 15th anniversary of APS of Ukraine in 5 volumes. Theory and history of pedagogy. Kyiv, Vol. 1. pp. 248 – 259.[in Ukrainian].

Pantyuk, M.P. & Stahіv, L.G. (2015). Іnteraktivne navchannya molodshih shkolyarіv u kontekstі іntegracіj nauki і praktiki [Interactive teaching of junior students in the context of integration of science and practice]. Topical Issues in the Humanities: Coll. of scientific works of young scientists.Vol. 12. pp. 304 – 310. [in Ukrainian].

Pantyuk, M.P. & Stahіv, L.G. (2015). Organizaciyno-metodichna robota kafedri – chlah do profesiynogo zrostaniya maybutnogo pedahoga [Organizational and methodological work of the department – the way to professional growth of the future teacher]. Topical Issues in the Humanities: Coll. of scientific works of young scientists.Vol. 14. pp 296 – 306.[in Ukrainian].

Homich, L.O. (2004). Sistema psihologo-pedagogіchnoj pіdgotovki vchitelya pochatkovih klasіv [The system of psychological and pedagogical preparation of elementary school teachers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 38 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті