ТВЕРДІ ТА МЯКІ НАВИЧКИ, ЯКІ ФОРМУЮТЬ ПРОФЕСІЙНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ФАХІВЦЯ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • Наталія Мукан
  • Катерина Істоміна
  • Галина Яремко
  • Ірина Миськів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182042

Ключові слова:

професійна підготовка, міжнародні відносини, фахівець з міжнародних відносин, тверді навички, м’які навички, професійна компетентність

Анотація

Дослідження проведене на основі поділу навичок на тверді та м’які. Здійснений аналіз довідкової бази дає змогу окреслити основні тверді та м’які навички фахівців з міжнародних відносин, а також методи навчання, які допомагають розвивати ці навички. Отримані результати дослідження свідчать про те, що добре розвинене поєднання твердих та м’яких навичок фахівця задовільняє сучасні вимоги ринку праці. У статті наголошено на тому, що педагоги повинні звертати значну увагу на розвиток м’яких навичок, оскільки вони роблять майбутнього фахівця більш гнучким у професійній діяльності.

Біографії авторів

Наталія Мукан

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов НУ “Львівська політехніка”

Катерина Істоміна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов НУ “Львівська політехніка”

Галина Яремко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов НУ “Львівська політехніка”

Ірина Миськів

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов НУ “Львівська політехніка”

Посилання

Calgary University. (2018). International Relations Program. Retrieved from http://poli.ucalgary.ca/undergraduate/degrees-programs/international-relations.

Chan, J., Goh, J., & Prest, K. (2015). Soft Skills, Hard Challenges. British Council. 40.

Conference Board of Canada. (2013). The Skills Credentialing Tool for Organizations. Canada: The Conference Board of Canada. Retrieved December 04, 2018 from: http://www.conferenceboard.ca/Libraries/EDUC_PUBLIC/Sept2010_SCTforOrganization s_revised_web.sflb

Crouch, L., & Montoya, S. (2017). Measuring Functional Literacy and Numeracy for Lifelong Learning. Retrieved December 23, 2018, from http://uis.unesco.org/en/blog/measuring-functional-literacy-and-numeracy-lifelong-learning

Cukier, W., Hodson J., & Omar, A. (2015). Soft Skills are Hard. A Review of the Literature. Ryerson University, 50.

Gemme, B., & Gingras, Y. (2006). Les facteurs de satisfaction et d’insatisfactionaux cycles supérieurs dans les universités québécoises francophones. [Satisfaction and dissatisfaction factors at graduate cycles in Quebec Francophone Universities]. The Canadian Journal of Higher Education, 36(2), pp.23–45. Available at: http://archipel.uqam.ca/id/eprint/519.

Elder, L., & Paul, R. (2004). Critical thinking: why we must transform our teaching. Journal of Developmental Education, 18(1), pp.34–35.

Kivunja, C. (2015). Using De Bono’s Six Thinking Hats Model to teach critical thinking and problem solving skills essential for success in the 21st century economy. Creative Education, 6(3), pp.380–391. doi: 10.4236/ce.2015.63037.

Robles, M. (2012). Executive perceptions of the top 10 soft skills needed in today’s workplace. Business Communication Quarterly. 75, pp.453–465. doi: 101177/1080569912460400.

Shifting Minds. (2012). Canadians for XXI Century Learning and Innovation. Retrieved December 19, 2018 from http://www.c21canada.org/wp-content/uploads/2012/05/C21-Canada-Shifting-Version-2.0.pdf

Tewari, R. & Sharma, R. (2010). Hard skills vs. soft skills: a co-relational study. Retrieved December 21, 2018 from https://www.researchgate.net/publication/228271327 _Hard_ Skills_vs _Soft _Skills _A_Co-Relational_Study.

Trilling, B. & Fadel, Ch. (2013). 21st Century Skills: Learning for Life in Our Times, Jossey-Bass.

Viswanathan, R. (2009). Using mobile technology and podcasts to teach soft skills. Handbook of Research on Web 2.0 and Second Language Learning, pp.223–236.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті