ПЕРСПЕКТИВИ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У 21 СТОЛІТТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ДЕВАЙСІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182054Ключові слова:
мобільне навчання, мобільні пристрої, Інтернет технології, дистанційна освіта, навчальний процесАнотація
Мобільні пристрої представили нове покоління освітніх інструментів, які надають змогу творчо використовувати миттєвий доступ до багатства Інтернет-ресурсів. Ці пристрої є відносно новим інструментом у педагогічному арсеналі викладачів, які мають великий потенціал можливостей для розширення дистанційного навчання. З одного боку, викладачі та студенти дуже позитивно ставляться до цих пристроїв, з іншого боку, є кілька перешкод. Упровадження мобільних пристрої у процес навчання все ще знаходиться на початковому етапі, важливо підкреслити проблеми, що перешкоджають системним змінам. У цій статті розглядаються переваги, проблеми та можливий потенціал упровадження мобільних пристроїв у навчальний процес.Посилання
Bykov, V. Yu. (2013). Mobilnyi prostir i mobilno oriientovane seredovyshche internet-korystuvacha: osoblyvosti modelnoho podannia ta osvitnoho zastosuvannia [Mobile space and mobile-oriented environment of the Internet user: features of model presentation and educational application]. Information technologies in education, vol. 17, pp. 9-13 Available at: http://ite.kspu.edu/webfm_send/736. [in Ukrainian].
Bykov, V., Hurzhii, A. & Shyshkina, M. (2018). Kontseptualni zasady formuvannia i rozvytku khmaro oriientovanoho navchalno-naukovoho seredovyshcha zakladu vyshchoi pedahohichnoi osvity [Conceptual basis of formation and development of cloud-oriented educational and scientific environment of higher educational institutions]. Modern information technologies and innovative methods of training in training: methodology, theory, experience, problems. Available at: http://www.vspu.net/ojs/index.php/sit/article/download/341/341. [in Ukrainian].
Herasymenko, I. V. (2015). Metodyka vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia v pidhotovtsi bakalavriv kompiuternykh nauk [Methods of using distance learning technologies in the preparation of bachelors of computer science]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].
Hlazunova, O. H., Kuzminska, O. H., Voloshyna, T. V., Saiapin, T. P. & Korolchuk, V. I. (2017). G SUIT for education yak seredovyshche dlia orhanizatsii navchalnoi praktyky studentiv [G SUIT for education as an environment for the organization of educational practice of students]. Information technologies in education (ITO), vol. 3, pp. 7–19. [in Ukrainian].
Zhaldak, M. I. (2013). Problemy informatyzatsii navchalnoho protsesu v serednikh i vyshchykh navchalnykh zakladakh [Problems of Informatization of educational process in secondary and higher educational institutions]. Computer in school and family, vol. 3, 815 p. [in Ukrainian].
Kovalchuk, V. I., Malykhin, O., Aristova, N., Popov, R. & Hrytsenko, I. (2017). Stratehii intensyfikatsii vyshchoi humanitarnoi osvity v Ukraini ta krainakh YeS [Strategies to intensify higher education in the Humanities in Ukraine and the EU]. Kyiv, 388 p. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. (2015). Formuvannia indyvidualnykh stratehii navchannia zasobamy kompiuternykh tekhnolohii yak pedahohichna problema [The formation of individual learning strategies by means of computer technologies as a pedagogical problem]. No.133. рр. 124–126. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. & Karpiuk, V. A. (2018). Metodyka zastosuvannia ikt u protsesi formuvannia linhvokrainoznavchoi kompetentnosti studentiv-filolohiv [Methods of ICT application in the process of formation of linguistic competence of students-philologists]. Information technology and learning tools, vol. 68 (6). Available at: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2171. [in Ukrainian].
Shyshkina, M. P. (2017). Teoretyko-metodychni zasady formuvannia i rozvytku khmaro oriientovanoho osvitno-naukovoho seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu [Theoretical and methodical bases of formation and development of cloud-oriented educational and scientific environment of higher educational institution]. Doctor’s thesis. Institute of information technologies and teaching AIDS. Kyiv. [in Ukrainian].
Yarmolchuk, T. M. (2017). Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti zastosuvannia mobilnykh tekhnolohii u protsesi profesiinoi pidhotovky IT-fakhivtsiv [Psychological and pedagogical features of application of mobile technologies in the process of professional training of it specialists]. Collection of scientific papers “Pedagogical Sciences”, Issue LXXX, Volume 1. Kherson State University, Kherson, pp. 253–256. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.