ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олександра Шаран
  • Володимир Шаран

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182055

Ключові слова:

інноваційні освітні технології, учителі початкової школи, вихователі дітей дошкільного віку, професійна підготовка, методико-математична компетентність, освітній процес

Анотація

У статті обґрунтовано важливу роль використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі вищого педагогічного навчального закладу. Охарактеризовано основні педагогічні технології, які сприяють ефективному формуванню методико-математичної компетентності студентів – майбутніх учителів початкових класів та вихователів дітей дошкільного віку, зокрема, виділено: технологію проблемного навчання, технологію розвитку критичного мислення, інтерактивну технологію, технологію майндмеппінгу, інформаційно-комунікаційну технологію та ін.

Біографії авторів

Олександра Шаран

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Володимир Шаран

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Vodolazhenko, O.V. & Motorina, V.H. (2013). Rozviazuvannia metodychnykh zadach yak zasib formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia matematyky [Solving methodological problems as a means of forming the methodical competence of a future mathematics teacher]. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. Vol. 7, pp. 41 – 49. [in Ukrainian].

Hluzman, N.A. (2011). Systema formuvannia metodyko-matematychnoi kompetentnosti m aibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [The system of formation of methodological-mathematical competence of future primary school teachers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Luhansk, 44 p. [in Ukrainian].

Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Entsyklopediia osvity (2008). [Encyclopedia of Education]. Akad. ped. nauk Ukrainy; (Ed.). V.H. Kremen. Kyiv, 1040 p. [in Ukrainian].

Klaryn, M.V. (2004). Pedahohycheskaia tekhnolohyia v uchebnom protsesse: analyz zarubezhnoho opyta [Pedagogical technology in the educational process: analysis of foreign experience]. Moscov, 145 p. [in Russian].

Motorina, V.H. (1997). Osnovni profesiini vminnia suchasnoho vchytelia matematyky ta rivni yikh formuvannia v pedvuzi [Basic professional skills of the modern mathematics teacher and the levels of their formation in the university]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Zb. nauk. prats. Kharkiv, Vol. 4, pp. 83 – 87. [in Ukrainian].

Sharan, O.V. & Zhuk, N.I. (2014). Vykorystannia elektronnykh osvitnikh resursiv yak zasobu formuvannia piznavalnoho interesu molodshykh shkoliariv [Use of electronic educational resources as a means of forming the cognitive interest of younger students]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 8 (115), pp. 49 – 54. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті