ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182055Ключові слова:
інноваційні освітні технології, учителі початкової школи, вихователі дітей дошкільного віку, професійна підготовка, методико-математична компетентність, освітній процесАнотація
У статті обґрунтовано важливу роль використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі вищого педагогічного навчального закладу. Охарактеризовано основні педагогічні технології, які сприяють ефективному формуванню методико-математичної компетентності студентів – майбутніх учителів початкових класів та вихователів дітей дошкільного віку, зокрема, виділено: технологію проблемного навчання, технологію розвитку критичного мислення, інтерактивну технологію, технологію майндмеппінгу, інформаційно-комунікаційну технологію та ін.
Посилання
Vodolazhenko, O.V. & Motorina, V.H. (2013). Rozviazuvannia metodychnykh zadach yak zasib formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia matematyky [Solving methodological problems as a means of forming the methodical competence of a future mathematics teacher]. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. Vol. 7, pp. 41 – 49. [in Ukrainian].
Hluzman, N.A. (2011). Systema formuvannia metodyko-matematychnoi kompetentnosti m aibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [The system of formation of methodological-mathematical competence of future primary school teachers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Luhansk, 44 p. [in Ukrainian].
Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].
Entsyklopediia osvity (2008). [Encyclopedia of Education]. Akad. ped. nauk Ukrainy; (Ed.). V.H. Kremen. Kyiv, 1040 p. [in Ukrainian].
Klaryn, M.V. (2004). Pedahohycheskaia tekhnolohyia v uchebnom protsesse: analyz zarubezhnoho opyta [Pedagogical technology in the educational process: analysis of foreign experience]. Moscov, 145 p. [in Russian].
Motorina, V.H. (1997). Osnovni profesiini vminnia suchasnoho vchytelia matematyky ta rivni yikh formuvannia v pedvuzi [Basic professional skills of the modern mathematics teacher and the levels of their formation in the university]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Zb. nauk. prats. Kharkiv, Vol. 4, pp. 83 – 87. [in Ukrainian].
Sharan, O.V. & Zhuk, N.I. (2014). Vykorystannia elektronnykh osvitnikh resursiv yak zasobu formuvannia piznavalnoho interesu molodshykh shkoliariv [Use of electronic educational resources as a means of forming the cognitive interest of younger students]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 8 (115), pp. 49 – 54. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.