КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182057Ключові слова:
технологія, мислення, критичне мислення, освітній процес, таксономія, методАнотація
Стаття присвячена аналізу досліджень проблеми формування критичного мислення в учнів початкової школи. Доводиться, що критичне мислення – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність. Обґрунтовано доцільність використання форм і методів роботи за технологією критичного мислення з молодшими школярами.
Посилання
Byelkina, O. (2014). Krytychne myslennya uchniv pochatkovyx klasiv [Critical thinking of elementary school students]. Practical Psychology and Social Work. pp. 37–44. [in Ukrainian].
State standard of elementary education №87 (2018). Kyiv: Cabinet of Ministers of Ukraine. 37 p. [in Ukrainian].
Moshkovska, G.(2016). Vykorystannya texnologiyi krytychnogo myslennya z metoyu formuvannya klyuchovyx kompetentnostej uchniv [Using critical thinking technology to form key competencies of students]. New pedagogical thought. No. 4, pp. 94–97. [in Ukrainian].
Concept of a new Ukrainian school. Available at: https://drive.google.com/file/d/0BzKkv8gxSZUkMzZMbWtPYU9IWXM
Pometun, O. & Sushhenko, I. (2017). Putivnyk z rozvytku krytychnogo myslennya v uchniv pochatkovoyi shkoly: metod. posib. dlya vchyteliv [A Guide for the Development of Critical Thinking in Elementary School Students: A Method. manual for teachers]. Kyiv, p. 96. [in Ukrainian].
Pometun, O., Pylypchatina, L., Sushhenko, I. & Baranova, I. (2010). Osnovy krytychnogo myslennya: navchalnyj posibnyk dlya uchniv starshyx klasiv zagalnoosvitnoyi shkoly [Fundamentals of Critical Thinking: A tutorial for high school students in a secondary school]. Ternopil, p. 216. [in Ukrainian].
Chuba, O. (2013). Formuvannya krytychnogo myslennya yak psyxologo-pedagogichna problema suchasnosti [Formation of critical thinking as a psychological and pedagogical problem of the present]. Pedagogy and psychology of vocational education. No. 3. pp. 202–208. [in Ukrainian].
Bloom, B.S. (1994).Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals: Handbook I, cognitive domain. New York: Longman, 112 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.