ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Наталія Стасів
  • Тарас Війчук
  • Надія Стасів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182236

Ключові слова:

комп’ютеризація навчання, дидактичні ігри, навчальні комп’ютерні ігри, розвивальні комп’ютерні програми, комп’ютерні засоби

Анотація

У статті проаналізовано методичні аспекти та психолого-педагогічні умови використання навчальних комп’ютерних ігор у початковій школі. На основі аналізу науково-практичних досліджень розглянуто основні вимоги щодо розробки комп’ютерних ігрових середовищ; проаналізовано шляхи впровадження у навчально-виховний процес початкової школи відповідного програмного забезпечення. Зроблено висновки щодо використання навчальних комп’ютерних ігор з метою активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи, покращення не лише змісту навчання, а й вдосконалення засобів і форм процесу навчання.

Біографії авторів

Наталія Стасів

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Тарас Війчук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Надія Стасів

викладач кафедри математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Zhaldak, M.I. (2000). Metodyka oznaiomlennia uchniv z poniattiam informatsii [Method of familiarizing pupils with the notion of information]. Computer at school and family. Vol.4, pp. 11–16. [in Ukrainian].

Kyvliuk, O.P. (2006). Analiz naukovykh doslidzhen z problematyky propedevtyky informatyky v pochatkovii shkoli [Analysis of scientific research on the problems of informatics propaedeutics in primary school]. Informatics & ICT in education. Vol. 6, pp. 69 –72. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V.Iu., Biletska, L.S., Stasiv, N.I. & Syliuha, L.P. (2013). Rozvytok alhorytmichnoi kultury uchniv pochatkovykh klasiv v umovakh kompiuteryzatsii navchannia [Development of algorithmic culture of primary school pupils in the computerization of learning]. Herald Taras Shevchenko National University of Luhansk, Vol.21 (280), Ch.І. pp.114–119. [in Ukrainian].

Loshakovska, H.V. (2004). Kompiuter u pochatkovii shkoli: eksperymentalni doslidzhennia ta rezultaty [Computer in primary school: experimental studies and results]. Computer at school and family. Vol. 2, pp. 16–17. [in Ukrainian].

Petliushenko, N. (2012). Uprovadzhennia kompiuternykh tekhnolohii u pochatkovii shkoli [Implementation of computer technologies at primary school]. Elementary teaching and education. Vol.1, pp.12–16. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті