КОМП’ЮТЕРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ОБ’ЄКТ ПРОЕКТУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182241Ключові слова:
навчальний процес, проектування, комп’ютерне середовищеАнотація
У статті розглянуто окремі аспекти проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю, аналізується саме комп’ютерне середовище як об’єкт проектування. Виявлено протиріччя між типовою системою підготовки майбутнього фахівця та індивідуально-творчим характером його майбутньої діяльності.
Досліджено поняття “комп’ютерне середовище”, проведено аналіз літературних джерел, на основі якого виявлено, що питання організації навчально-дослідницької діяльності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю за допомогою комп’ютерного середовища потребують подальшого дослідження. Обґрунтовано використання моделі представлення знань в процесі проектування комп’ютерного середовища, розглянуті інтелектуальні властивості комп’ютерного середовища, як реакція на певні дії з боку користувача.
Посилання
Alieksieieva, H. M. (2014). Formuvannia hotovnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv do zastosuvannia kompiuternykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Formation of readiness of future social educators to use computer technologies in professional activity]. Berdyansk. [in Ukrainian].
Alieksieieva, H. M. (2014). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v protsesi profesiinoi pidhotovky studentiv pedahohichnykh vuziv [Victorious information-communal technologies in the process of professional training of students of pedagogical universities]. Topical issues of natural and mathematical education. Sumy, pp.184–191. [in Ukrainian].
Asherov, A. T. & Gorbatyuk, L. V. (2008). Organizatsiya samostoyatelnoy raboty budushchikh inzhenerov pedagogov kompyuternogo profilya: sostoyanie problemy [Organization of independent work of future engineers of computer teachers: state of the problem]. Problems of engineering and pedagogical education, No.20, pp.84–93. [in Russian].
Bykov, V. Yu. (2010). Vidkryta osvita v Yedynomu informatsiinomu osvitnomu prostori [Open education in the Unified Information Educational Space]. Pedagogical discourse, No.7, pp. 30–35. [in Ukrainian].
Vilyams, R. & Maklin, K. (1988). Kompyuteryi v shkole [Computers at school]. Progress. [in Russian].
Horbatiuk, R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [Theoretical and methodical principles of professional training of future engineers-teachers of a computer profile]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University. [in Ukrainian].
Gura, V.V. (2007). Teoreticheskie osnovyi pedagogicheskogo proektirovaniya lichnostno-orientirovannyih elektronnyih obrazovatelnyih resursov i sred [Theoretical foundations of pedagogical design of student-centered electronic educational resources and environments]. Rostov n/D, 320 p. [in Russian].
Zhaldak, M. I., Lapinskyi, V. V. an& Shut, M. I. (2004). Kompiuterno-oriientovani zasoby navchannia matematyky, fizyky, informatyky [Computer-oriented means of teaching mathematics, physics, computer science]. Teacher’s Guide, Kyiv. [in Ukrainian].
Ovsiannikov, O.S. (2012). Sutnisni kharakterystyky kompiuternoho seredovyshcha [Essential characteristics of the computer environment]. National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. The series “Pedagogy. Psychology. Philosophy, Vol. 175, No. 2, pp. 233–240.[in Ukrainian].
Hanter, B. (2006). Rekomendatsii po ispolzovaniyu informatsionnyih tehnologiy [Recommendations for the use of information technology]. Prosveschenie. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.