АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: ЩО ЗАВАЖАЄ СТУДЕНТАМ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182244Ключові слова:
академічна мобільність, іноземні мови, ЗНО (Зовнішнє Незалежне Оцінювання), професійно-орієнтована англійська мова, студенти університету, нелінгвістичні факультетиАнотація
Однією з проблем, що не дає студентам нефілологічних факультетів у повній мірі скористатися перевагами академічної мобільності, є недостатнє володіння іноземною мовою. Як свідчать багаторічні тестування, лише 44,8 % вступників мають рівень володіння мовою В1-В2. Корені цієї проблеми полягають у тому, що для більшості нефілологічних факультетів іноземна мова не є конкурсною дисципліною, що й впливає на ставлення учнів до цього предмету під час навчання у школі. Недостатній рівень володіння іноземною мовою у подальшому заважає активній участі студента у проектах з академічної мобільності та негативно впливає на професійне зростання.
Посилання
Babenko, Т. (2015). Profesiyno orientovane navchannya inozemnyh mov yak peredumova gotovnosti studenta do naukovoy diyal’nosti [Vocationally oriented foreign language learning as a premise for students’ scientific activity]. Yourth & market. No. 5. pp. 37–40. [in Ukrainian].
Hrishchuk, U. (2014). Mizhnarodna academichna mobilnist’ v Ukraini [International academic mobility in Ukraine: problems and prospects]. Kyiv, No.2 (6). pp. 33–40. [in Ukrainian].
Platkova, A. (2014). Angliyskiy yasyk v kontekste akademicheskoy mobilnosti [English in the context of academic mobility]. Science, engineering and education. No.1(1). pp. 91–96. Available at: https://elibrary.ru/item.asp?id=21994746 (аccessed 11 July 2019). [in Russian].
Polenova, A. & Psheusova, H. (2015). Inostranny yasyk kak instrument formirovaniya professionalnoy mobilnosti budushchego economista [Foreign language as an instrument of forming professional mobility of a future economist]. Journal of Economic Regulation. Vol. 6. No.1. pp. 129–136. [in Russian].
Programma z ahgliyskoi movu dlya professiynogo spilkuvannya (2005). [National Curriculum for Universities : English for Specific Purposes]. G. E. Bakayeva, O.A. Borysenko, I.I. Zyenock et al. Кyiv, 179 p. [in Ukrainian].
Typovi osvitni programy dlya 2-11 klasiv (2018). [Standard educational programmes for 2-11 forms]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/ zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/tipovi-osvitni-programi-dlya-2-11-klasiv(аccessed 11 June 2019). [in Ukrainian].
Tymoshchuk, N. (2019). Profesiyno spryamovane navchannya inozemniy movi u agrarnomy universiteti [Professionally oriented teaching of a foreign language at the agrarian university]. Yourth & market, pp. 66 – 70. [in English].
Byram, M. & Dervin, F. (Ed.). (2008). Students, staff and academic mobility in higher education. Cambridge: Scholars Publishing, 320 p. [in English].
Education and Training in a smart, sustainable and inclusive Europe. Joint Report of the Council and the Commission on the implementation of the Strategic Framework for European cooperation in education and training (ET 2020). Available at: http://aei.pitt.edu/42907/1/Joint_report_2012.pdf (аccessed 12 June 2019). [in English].
Evans, S., & Green, C. (2007). Why EAP is necessary: A survey of Hong Kong tertiary students Journal of English for Academic Purposes. Newcastle, UK: Cambridge Scholars Publishing, pp. 3–17. [in English].
The objectives of the Foreign Language Strategy (2015)/ ET National Report for Estonia. 25 p. Available at: https://ec.europa.eu/assets/eac/education/policy/strategic -framework/doc/et2020-national-report-et_en.pdf (аccessed 4 July 2019). [in English].
Zabolotna, O. (2015). Academic mobility projects management: challenges for Ukrainian professional education. Kyiv – Hmelnitskiy : Comparative Professional Pedagogy. No.5 (4). pp. 46–51. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.