ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182361Ключові слова:
професійно-орієнтоване навчання, майбутній офіцер, вища математика, компетентність, методичні підходи, міжпредметні зв’язки, здобувачі вищої освітиАнотація
Визначено необхідним впроваджувати нові методичні підходи до реалізації професійно орієнтованого навчання математики у виші на основі поєднання фундаментальності й професійної спрямованості. Проведено аналіз стану математичної підготовки майбутніх офіцерів і виявлені недоліки існуючої практики викладання; вивчена і проаналізована концепція професійно орієнтованого навчання математики у військовому виші; обґрунтовано необхідність пошуку нових методичних підходів до викладу змісту професійно орієнтованих математичних курсів з метою вдосконалення математичної освіти у військовому виші.
Проаналізовано, які елементи наукового математичного знання є професійно важливі для майбутніх офіцерів, але раніше не входили до навчальних програм, та можливість їх введення до курсу математики у військовому виші. На основі цього аналізу розроблені рекомендації для внесення змін до навчальних програм і тематичних планів.
Посилання
Vergasov, V. M. (1989). Aktivizatsiya poznavatelnoy deyatelnosti studentov v vysshey shkole [Activization of students’ cognitive activity in higher school]. Vol. 2, Kyiv, 215 p. [in Russian].
Herasymchuk, V. S (2011). Profesiino spriamovane vykladannia matematyky ta metody yoho realizatsii [Professionally directed teaching of mathematics and methods of its realization]. Proceedings of the fourth scientific-methodical conference “Teaching mathematics at a technical university”. Donetsk National Technical University, Donetsk. [in Ukrainian].
Hryzun, L. E. (2008). Dydaktychni osnovy proektuvannia modulnoi struktury navchalnoi dystsypliny : monohrafiia [Didactic Fundamentals of Designing a Modular Structure of a Educational Discipline: Monograph]. H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Kharkiv, 302 p. [in Ukrainian].
Motorina, V. H. (2001). Tekhnolohii navchannia matematyky v suchasnii shkoli: monohrafiia [Technologies of teaching mathematics in modern school]. Kharkiv, 262 p. [in Ukrainian].
Petruk, V. A. 92009). Model formuvannia fakhovoi kompetentnosti v maibutnikh vypusknykiv tekhnichnykh VNZ u protsesi dvostupenevoho navchannia [The model of formation of professional competence in future graduates of technical universities in the process of two-level training]. E-journal “Pedagogical science: history, theory, practice, trends of development”, vol. 3. 2009. [in Ukrainian].
Semenikhina, O. V. (2010). Do problem orhanizatsii navchalnoho protsesu u vyshchykh navchalnykh zakladakh [About problems of organization of educational process in higher educational establishments.]. Scientific journal. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy, Vol. 2 (4), pp. 247–252. [in Ukrainian].
Semenikhina, O. V. (2017). Modeliuvannia protsesu formuvannia predmetnoi kompetentnosti vchytelia matematyky na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Modeling the process of forming the subject competence of a mathematics teacher on the basis of a competent approach]. Humanization of the educational process: a collection of scientific works. Kharkiv, pp. 112–125. [in Ukrainian].
Semenikhina, O. V. (2014). Pro reformuvannia vyshchoi pedahohichnoi osvity v haluzi matematyky [About the reforming of higher pedagogical education in the field of mathematics]. Scientific journal. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy. Vol. 5 (39), pp. 347–353. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.