МЕТОДОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ СУКУПНОСТІ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКО-ДІАГНОСТИЧНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182365Ключові слова:
методологія, дидактичні умови, дослідницько-діагностичні уміння, майбутні вчителі початкової школиАнотація
У статті висвітлюються питання методології визначення сукупності дидактичних умов (провідної та супідрядних), формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, проаналізовано методологічні підходи реалізація та урахування положень яких уможливлює дефініціацію досліджуваних дидактичних умов: провідна дидактична умова та супідрядні дидактичні умови.
Посилання
Aksarina, I. Yu. (2006). Pedagogicheskiye usloviya adaptatsii vypusknikov shkol na etape perekhoda ot obshchego k vysshemu professionalnomu obrazovaniyu [Pedagogical conditions of adaptation of school graduates at the stage of transition from general to higher professional education]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kurganskiy State university. Moscov, 19 p. [in Russian].
Aleksiuk, A. M., Aiurzanain, A. A. & Pidkasystyi, P. I. (1993). Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia [Organization of independent students work in intensification training conditions]. Kyiv, 336 p. [in Ukrainian].
Andreyev, A. A. (1999). Didakticheskiye osnovy distantsionnogo obucheniya v vysshikh uchebnykh zavedeniyakh [Didactic basics of distance learning in higher education institutions]. Doctor’s thesis. Moscov, 289 p. [in Russian].
Bondarevska, O. M. (2018). Formuvannia indyvidualnykh stratehii samostiino-piznavalnoi diialnosti studentiv u protsesi vyvchennia humanitarnykh dystsyplin [Formation of individual strategies of self-cognitive activity of students in the process of studying humanitarian disciplines]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 21 p. [in Ukrainian].
Brazhnych, O. H. (2001). Pedahohichni umovy dyferentsiiovanoho navchannia uchniv zahalnoosvitnoi shkoly [Pedagogical conditions of differentiated teaching of pupils of a secondary school]. Candidate’s thesis. Kryvyi Rih, 238 p. [in Ukrainian].
Ganin, E. A. Pedagogicheskiye usloviya ispolzovaniya sovremennykh informatsionnykh i kommunikatsionnykh tekhnologiy dlya samoobrazovaniya budushchikh uchiteley [Pedagogical conditions for the use of modern information and communication technologies for self-education of future teachers]. Available at: http://ito. edu. ru/2003/VII/VII-0-1673.html. [in Russian].
Honcharova, Ye. Ye. (2015). Dyferentsiatsiia navchalnykh fakhovykh dystsyplin maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy u vyshchykh pedahohichnykh zakladakh [Differentiation of the professional specialization disciplines of future foreign language teachers in higher educational institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 21 p. [in Ukrainian].
Ippolitova, N. V. (2006). Sistema professionalnoy podgotovki studentov pedagogicheskogo vuza: lichnostnyy aspekt [The system of professional training of pedagogical university students: the personal aspect]. Shadrinsk, 236 p. [in Russian].
Kryva, M. V. (2014). Formuvannia tvorchoi osobystosti uchnia v protsesi doslidnytskoi diialnosti (na materiali pryrodnychykh materialiv) [Formation of the student’s creative personality in the process of research activity (on the material of natural materials)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 19 p. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. (2013). Metodolohichni osnovy vyznachennia dydaktychnykh umov u doslidzhenniakh z teorii navchannia (u vyshchii shkoli) [Methodological foundations for the definition of didactic conditions in studies on the theory of teaching (in higher education)]. Scientific works of the Petro Mohyla Black Sea State University of the Kyiv-Mohyla Academy complex. Series: Pedagogy. pp. 11–14. [in Ukrainian].
Maloivan, M. V. (2016). Dydaktychni umovy indyvidualizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv filolohichnykh spetsialnostei zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Didactic conditions of individualization of independent educational activity of students of philological specialties by means of information technologies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil. 21 p. [in Ukrainian].
Saprunova, O. H. (2019). Dydaktychni umovy rozvytku intelektualnoi obdarovanosti uchniv pochatkovoi shkoly [Didactic conditions for the development of intellectual giftedness of elementary school students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 21 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.