ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ СИНХРОННОГО 3D ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182368Ключові слова:
асинхронні засоби навчання, синхронні засоби навчання, електронне віртуальне середовище, дистанційна освіта, Інтернет-технологіїАнотація
У статті представлено актуальність необхідності пошуку нових методів і технологій викладацької діяльності щодо вивчення іноземної мови, які є адекватними сучасним тенденціям і вимогам суспільства. Узагальнено аналіз перспективи застосування синхронного 3D віртуального середовища для можливості здійснення дистанційного навчання іноземної мови, як однієї з умов якісної підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Охарактеризовано низку загальних особливостей, переваг упровадження віртуального навчального середовища в умовах досліджуваної технології, що враховує психолого-педагогічні особливості студентів, які спрямовані на успішний розвиток продуктивного мислення та навчальної діяльності.
Посилання
Aristova, N. O. (2015). Formuvannia motyvatsii vyvchennia inozemnoi movy u studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv : monohrafiia [Formation of motivation of foreign language learning in students of higher educational institutions : monograph]. Kyiv, 240 р. [in Ukrainian].
Bykov, V., Hurzhii, A. & Shyshkina, M. (2018). Kontseptualni zasady formuvannia i rozvytku khmaro oriientovanoho navchalno-naukovoho seredovyshcha zakladu vyshchoi pedahohichnoi osvity [Conceptual basis of formation and development of cloud-oriented educational and scientific environment of higher educational institutions]. Modern information technologies and innovative methods of training in training: methodology, theory, experience, problems. Available at: http://www.vspu.net/ojs/index.php/sit/article/download/341/341. [in Ukrainian]
Herasymenko, I. V. (2015). Metodyka vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia v pidhotovtsi bakalavriv kompiuternykh nauk [Methods of using distance learning technologies in the preparation of bachelors of computer science]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].
Kovalchuk, V. I. (2017). Stratehii intensyfikatsii vyshchoi humanitarnoi osvity v Ukraini ta krainakh YeS [Strategies to intensify higher education in the Humanities in Ukraine and the EU]. Kyiv, 388 p. [in Ukrainian].
Kozub, L. S., Valihura, O. R. & Vasko, R. V. (2016). Suchasni linhvistychni doslidzhennia. Khrestomatiia [Modern linguistic research. Reader]. Ternopil, 528 p. [in Ukrainian].
Kolomiiets, O. V. (2015). Informatsiino-navchalne seredovyshche vyshchoho navchalnoho zakladu yak faktor profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [Information and educational environment of the University as a factor of professional training of future specialists]. Collection of scientific papers “Pedagogy and psychology”, vol. 49. 461 p. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. (2015). Formuvannia indyvidualnykh stratehii navchannia zasobamy kompiuternykh tekhnolohii yak pedahohichna problema [The formation of individual learning strategies by means of computer technologies as a pedagogical problem]. No.133. рр. 124–126. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. (2016). Kompetentnisno-oriientovana paradyhma pidhotovky maibutnoho filoloha [The competence-centered paradigm of training of future philologist]. 558 p. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. & Yarmolchuk, T. M. (2017). Fakhova pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv-filolohiv zasobamy informatsiinoho seredovyshcha [Professional training of future specialists-philologists by means of information environment]. Subjectivation of the process of professional training of the future philologist: theoretical and practical aspects: monograph. Part 1. Kyiv, pp. 202–229. [in Ukrainian].
Oleksiuk, V. P. (2016). Proektuvannia modeli khmarnoi infrastruktury VNZ na osnovi platform Apache Cloudstack [Designing a model of cloud infrastructure of universities based on the platform Apache Cloudstack]. Information technologies and teaching AIDS, vol. 4, pp. 153–164. Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1453/1074 [in Ukrainian].
Spirin, O. M. & Vakaliuk, T. A. (2017). Kryterii doboru vidkrytykh web-oriientovanykh tekhnolohii navchannia osnov prohramuvannia maibutnikh uchyteliv informatyky [Criteria for selection of open web-based technologies of teaching the basics of programming of future teachers of Informatics]. Information technologies and teaching AIDS, vol. 4 (60), pp. 275–287. [in Ukrainian].
Yarmolchuk, T. M. (2018). Synkhronne y asynkhronne navchannia yak zasib realizatsii indyvidualnykh stratehii profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinykh tekhnolohii [Synchronous and asynchronous training as a means of realization of individual strategy of professional training of future specialists in information technologies]. Humanitarian Balkan studies, vol. 1, Bulgaria, pp. 75–80. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.