ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ СИНХРОННОГО 3D ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Наталія Буряченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182368

Ключові слова:

асинхронні засоби навчання, синхронні засоби навчання, електронне віртуальне середовище, дистанційна освіта, Інтернет-технології

Анотація

У статті представлено актуальність необхідності пошуку нових методів і технологій викладацької діяльності щодо вивчення іноземної мови, які є адекватними сучасним тенденціям і вимогам суспільства. Узагальнено аналіз перспективи застосування синхронного 3D віртуального середовища для можливості здійснення дистанційного навчання іноземної мови, як однієї з умов якісної підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Охарактеризовано низку загальних особливостей, переваг упровадження віртуального навчального середовища в умовах досліджуваної технології, що враховує психолого-педагогічні особливості студентів, які спрямовані на успішний розвиток продуктивного мислення та навчальної діяльності.

Біографія автора

Наталія Буряченко

викладач методист вищої категорії Українського політехнічного технікуму

Посилання

Aristova, N. O. (2015). Formuvannia motyvatsii vyvchennia inozemnoi movy u studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv : monohrafiia [Formation of motivation of foreign language learning in students of higher educational institutions : monograph]. Kyiv, 240 р. [in Ukrainian].

Bykov, V., Hurzhii, A. & Shyshkina, M. (2018). Kontseptualni zasady formuvannia i rozvytku khmaro oriientovanoho navchalno-naukovoho seredovyshcha zakladu vyshchoi pedahohichnoi osvity [Conceptual basis of formation and development of cloud-oriented educational and scientific environment of higher educational institutions]. Modern information technologies and innovative methods of training in training: methodology, theory, experience, problems. Available at: http://www.vspu.net/ojs/index.php/sit/article/download/341/341. [in Ukrainian]

Herasymenko, I. V. (2015). Metodyka vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia v pidhotovtsi bakalavriv kompiuternykh nauk [Methods of using distance learning technologies in the preparation of bachelors of computer science]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. I. (2017). Stratehii intensyfikatsii vyshchoi humanitarnoi osvity v Ukraini ta krainakh YeS [Strategies to intensify higher education in the Humanities in Ukraine and the EU]. Kyiv, 388 p. [in Ukrainian].

Kozub, L. S., Valihura, O. R. & Vasko, R. V. (2016). Suchasni linhvistychni doslidzhennia. Khrestomatiia [Modern linguistic research. Reader]. Ternopil, 528 p. [in Ukrainian].

Kolomiiets, O. V. (2015). Informatsiino-navchalne seredovyshche vyshchoho navchalnoho zakladu yak faktor profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [Information and educational environment of the University as a factor of professional training of future specialists]. Collection of scientific papers “Pedagogy and psychology”, vol. 49. 461 p. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. (2015). Formuvannia indyvidualnykh stratehii navchannia zasobamy kompiuternykh tekhnolohii yak pedahohichna problema [The formation of individual learning strategies by means of computer technologies as a pedagogical problem]. No.133. рр. 124–126. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. (2016). Kompetentnisno-oriientovana paradyhma pidhotovky maibutnoho filoloha [The competence-centered paradigm of training of future philologist]. 558 p. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. & Yarmolchuk, T. M. (2017). Fakhova pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv-filolohiv zasobamy informatsiinoho seredovyshcha [Professional training of future specialists-philologists by means of information environment]. Subjectivation of the process of professional training of the future philologist: theoretical and practical aspects: monograph. Part 1. Kyiv, pp. 202–229. [in Ukrainian].

Oleksiuk, V. P. (2016). Proektuvannia modeli khmarnoi infrastruktury VNZ na osnovi platform Apache Cloudstack [Designing a model of cloud infrastructure of universities based on the platform Apache Cloudstack]. Information technologies and teaching AIDS, vol. 4, pp. 153–164. Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1453/1074 [in Ukrainian].

Spirin, O. M. & Vakaliuk, T. A. (2017). Kryterii doboru vidkrytykh web-oriientovanykh tekhnolohii navchannia osnov prohramuvannia maibutnikh uchyteliv informatyky [Criteria for selection of open web-based technologies of teaching the basics of programming of future teachers of Informatics]. Information technologies and teaching AIDS, vol. 4 (60), pp. 275–287. [in Ukrainian].

Yarmolchuk, T. M. (2018). Synkhronne y asynkhronne navchannia yak zasib realizatsii indyvidualnykh stratehii profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinykh tekhnolohii [Synchronous and asynchronous training as a means of realization of individual strategy of professional training of future specialists in information technologies]. Humanitarian Balkan studies, vol. 1, Bulgaria, pp. 75–80. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті