ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ТЕХНІК ЗОБРАЖЕННЯ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Мирослава Вашкевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.182375

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні вчителі, нетрадиційні техніки зображення, урок образотворчого мистецтва, творчі здібності

Анотація

Впровадження нетрадиційних технік зображення на уроках образотворчого мистецтва сприяє розвитку творчих здібностей дітей, і вимагає вмілого педагогічного впливу. Підготовка майбутніх вчителів до впровадження нетрадиційних технік зображення на уроках образотворчого мистецтва включає: опанування вміннями і навичками з керівництва художньо-творчою діяльністю дітей; формування практичних навичок використання нетрадиційних технік у ході образотворчої діяльності; засвоєння передового педагогічного досвіду; підвищення майстерності протягом життя.

Біографія автора

Мирослава Вашкевич

магістр, початкової та дошкільної освіти Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука

Посилання

Banduristyy, F. (2001). Optimizatsiya obucheniya khudozhestvennomu proektirovaniyu v sisteme spetsialnoy podgotovki uchitelya izobrazitelnogo iskusstva v pedvuzakh (universitetakh) [Optimization of teaching artistic design in the system of special training of the teacher of fine arts in the colleges (universities)]. Moscov, 315 p. [in Russian].

Boiko, N.I. (2013). Rozvytok tvorchykh zdibnostei molodshykh shkoliariv zasobamy obrazotvorchoho mystetstva [Development of creative abilities of junior pupils by means of fine arts]. The Taurian Herald of Education, Vol. 4 (44), pp. 117–121. [in Ukrainian].

Kelm, S.V. (2014). Netradytsiini uroky obrazotvorchoho mystetstva: Prohrama tvorchoi maisterni dlia vchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [Non-traditional lessons of fine art: A program for a creative workshop for teachers of fine arts]. Cherkasy, 56 p. [in Ukrainian].

Krasovska, O. (2014). Dydaktychna struktura ta typy urokiv obrazotvorchoho mystetstva u zmisti profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly [Didactic structure and types of fine art lessons in the content of future teacher training for elementary school]. New pedagogical thought, Vol. 1, pp. 73–77. [in Ukrainian].

Kryvoruchko, Yu. M. (2007). Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnoho vchytelia do rozvytku khudozhno-tvorchykh zdibnostei molodshykh shkoliariv [Pedagogical conditions of forming the readiness of the future teacher for the development of artistic and creative abilities of junior pupils]. Scientific journal of Mykhaylo Drahomanov National Pedagogical University,Vol. 6, pp. 116–121. [in Ukrainian].

Likova, I. (2009). Izobrazitelnaya deyatelnost v uchebnom zavedenii [Graphic activity in an educational institution]. Moscov, 230 p. [in Russian].

Muzhykova, I.M. (2002). Pedahohichni umovy pidhotovky vchyteliv pochatkovykh klasiv do vykladannia obrazotvorchoho mystetstva [Pedagogical conditions for the preparation of primary school teachers for the teaching of fine arts]. Science and modernity, Vol.35, pp. 138–144. [in Ukrainian].

Obertas, T.S. (2014). Rozvytok tvorchykh zdibnostei molodshykh shkoliariv zasobamy obrazotvorchoho mystetstva [Development of creative abilities of junior pupils by means of fine arts]. The Taurian Herald of Education, Vol. 1(45), pp. 120–125. [in Ukrainian].

Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva. Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin [Pedagogy of art. Theory and methodology of teaching artistic disciplines]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].

Sukhorukova, H. (2010). Obrazotvorche mystetstvo z metodykoiu vykladannia v zahalnoosvitnomu navchalnomu zakladi [Fine art with a method of teaching in a general education institution]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].

Yurkova, N. (2012) Risovanie mylnoy penoy, krashennymi opilkami, na samokleyushcheysya plenke [Drawing with soap foam, painted sawdust, on self-adhesive film]. Obruch, Vol. 2, pp. 69–71. [in Russian].

Iasenytska, Zh. & Savchyn, H. (2014). Suchasni tekhnolohii khudozhno-tvorchoho rozvytku uchniv [Modern technologies of artistic and creative development of students]. Youth & market, Vol. 8, pp. 115–120. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті