МОДЕЛЬ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ: РОЗШИРЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КОРДОНІВ УЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Олена Оленюк
  • Наталія Рубель

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.184500

Ключові слова:

перевернуте навчання, аудиторні години, самостійна робота студентів, навчання іноземних мов

Анотація

У статті йдеться про основні теоретичні засади інноваційного методу навчання іноземних мов, який полягає в зміні розподілу часу, затраченого педагогом на пояснення нового матеріалу та його відпрацювання та дає змогу ефективно використовувати аудиторні години. Розглянуто відмінності між заняттям у форматі перевернутого навчання та змішаного та дистанційного навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки перевернутого навчання. Запропоновано базовий алгоритм для розробки курсу з використанням моделі перевернутого навчання.

Біографії авторів

Олена Оленюк

кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської філології Львівського національного університету імені Івана Франка

Наталія Рубель

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Bennett, B. (2014). Definition of Flipped Learning. Available at: https:// https://www.wired.com/2012/04/flipping-the-classroom.

Bergmann, J. & Sams, A. Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day, 2012. Available at: http://www.ascd.org/Publications/Books/Overview/Flip-Your-Classroom.

Blended learning vs flipped classroom – What’s the difference? 2017. Available at: https://www.moovly.com/blended-learning-vs-flipped-classroom-whats-the-difference

Sams, A. (2015). The Flipped Class: Shedding Light on the Confusion, Critique, and Hype. Available at: http://www.icyte.com/saved/www. thedailyriff. com/542185

Westerberg, C. (2011). The Flipped Class, What does a good one look like?, 2011. Available at: http://www.thedailyriff.com/articles/the-flipped-class-what-does-a-good-one-look-like-692.php.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті