DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.184500

МОДЕЛЬ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ: РОЗШИРЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КОРДОНІВ УЧИТЕЛЯ

Олена Оленюк, Наталія Рубель

Анотація


У статті йдеться про основні теоретичні засади інноваційного методу навчання іноземних мов, який полягає в зміні розподілу часу, затраченого педагогом на пояснення нового матеріалу та його відпрацювання та дає змогу ефективно використовувати аудиторні години. Розглянуто відмінності між заняттям у форматі перевернутого навчання та змішаного та дистанційного навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки перевернутого навчання. Запропоновано базовий алгоритм для розробки курсу з використанням моделі перевернутого навчання.


Ключові слова


перевернуте навчання; аудиторні години; самостійна робота студентів; навчання іноземних мов

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Bennett, B. (2014). Definition of Flipped Learning. Available at: https:// https://www.wired.com/2012/04/flipping-the-classroom.

Bergmann, J. & Sams, A. Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day, 2012. Available at: http://www.ascd.org/Publications/Books/Overview/Flip-Your-Classroom.

Blended learning vs flipped classroom – What’s the difference? 2017. Available at: https://www.moovly.com/blended-learning-vs-flipped-classroom-whats-the-difference

Sams, A. (2015). The Flipped Class: Shedding Light on the Confusion, Critique, and Hype. Available at: http://www.icyte.com/saved/www. thedailyriff. com/542185

Westerberg, C. (2011). The Flipped Class, What does a good one look like?, 2011. Available at: http://www.thedailyriff.com/articles/the-flipped-class-what-does-a-good-one-look-like-692.php.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)