АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З МЕТОЮ АКТИВІЗАЦІЇ ЗАСВОЄННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Олена Бєляєва
  • Євгенія Гончарова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187044

Ключові слова:

консультація, професійно-орієнтоване іншомовне мовлення, диференційна основа, дидактичні впливи, мотиваційно-стимулювальна діяльність, індивідуально-психологічні особливості

Анотація

У статті розглядаються теоретичні та практичні засади організації та проведення консультацій на диференційній основі у процесі навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. Дається характеристика системи взаємообумовлених дій викладача та студентів в аспекті реалізації методів активізації та корекції дій студентів щодо засвоєння навчального матеріалу. Досліджується використання дидактичних впливів в ході надання допомоги суб’єктам навчального процесу стосовно їх освітніх проблем.

Біографії авторів

Олена Бєляєва

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Української медичної стоматологічної академії

Євгенія Гончарова

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Української медичної стоматологічної академії

Посилання

Bieliaieva, O. M. & Honcharova, Ye. Ye. (2018). Vzaiemodiia vykladacha i studentiv u protsesi konsultuvannia stosovno navchannia profesiino-oriientovanoho inshomovnoho movlennia [The teacher-student interaction in counseling on vocational-oriented language teaching]. Aktualni pytannia linhvistyky, profesiinoi linhvodydaktyky, psykholohii i pedahohiky vyshchoi shkoly: III mizhnar. nauk.-prakt. konf. : (31 travnia – 01 chervnia 2018 roku) – Topical Issues in Linguistics, Professional Linguistics, Psychology and Pedagogy of Higher Education: III Intl. Research Practice Conf. : (May 31 - June 01, 2018). (pp.10–13). Poltava, 2018. [in Ukrainian].

Bratchenko, S. L. (2001). Ekzistentsialnaya psikhologiya glubinnogo obshcheniya [Existential psychology of deep communication]. Moscov, 197 p. [in Russian].

Dariichuk, L. P. (2001). Psykholoho-pedahohichni aspekty orhanizatsii dyferentsiiovanoho navchannia studentiv-nefilolohiv u protsesi navchannia inozemnoi movy [Psychological and pedagogical aspects of the organization of differentiated teaching of non-philological students in the process of learning a foreign language]. Bulletin of the Kyiv National University. T.G. Shevchenko. Avg. : Sociology. Psychology. Pedagogy. Vol. 11, pp. 69–72. [in Ukrainian].

Malafiik, I. V. (2014). Dydaktyka novitnoi shkoly : navch. posibnyk. [Didactics of the modern school: study. manual]. Kyiv, 632 p. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. (2009). Orhanizatsiia samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv: teoretyko-metodolohichnyi aspekt : monohrafiia [An organization of independent educational activity of students of higher pedagogical educational institutions: the theoretical and methodological aspect: monograph]. Kryvyi Rih, 307 p. [in Ukrainian].

Maslou, A. (1982). Samoaktualizatsiya [Self-actualization]. Moscov, pp. 108–117. [in Russian].

Nikolaeva, S. Yu. (1987). Individualizatsiya obucheniya inostrannym yazikam [An individualization of teaching foreign languages]. Kyiv, 138 p. [in Russian].

Polat, Ye. S., Bukharkina, M. Yu., Moiseeva, M. V. & Petrov, A. Ye. (2002). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya : ucheb. posobie dlya stud. ped. vuzov i sistemy povysh. kvalif. ped. kadrov.[New pedagogical and information technologies in the education system: textbook. for students of Ped. Universities and elevation systems of qual. of ped. specialists]. Mosсov, 272 p. [in Russian].

Pedagogika: pedagogicheskie teorii, sistemy, tekhnologii : ucheb. dlya stud. vyssh. i sred. ped. ucheb. zavedeniy [Pedagogy: pedagogical theories, systems, technologies: textbook for students of the Higher and Secondary Pedagogical Establishments]. (Ed.). S. A. Smirnov. Moscov, 2001. 512 p. [in Russian].

Saiuk, V. I. (2015). Pedahohichne konsultuvannia yak profesiina diialnist : metodychni rekomendatsii [Pedagogical counseling as a professional activity: guidelines]. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. (Ed.). S. Honcharenko Kyiv, 1997. 373 p. [in Ukrainian].

Iahupov, V. V. (2002). Pedahohika : navch. posibnyk [Pedagogy: teach. manual]. Kyiv, 560 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті