КОНСТРУЮВАННЯ ПОЕТАПНОГО ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ, МЕТОДІВ, ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ

Автор(и)

  • Світлана Цимбал-Слатвінська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187241

Ключові слова:

конструювання, поетапне використання, форми, методи, технології, професійна підготовка, логопед

Анотація

У статті розкрито проблему конструювання поетапного використання форм, методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів. Визначено найбільш ефективні форми, методи, технології. Встановлено, що конструювання поетапного освоєння активних форм та методів включає ряд послідовних етапів: перший, адаптаційний, другий – індивідуальні та групові вправи з розвитку досвіду сприйняття інших людей і розвитку власної рефлексії, третій – аналіз конкретних педагогічних ситуацій, четвертий – семінари-ігри, заняття-реклама; заняття-вистава тощо, п’ятий – спеціальні рольові ігри, шостий – комбінація гри й імітації; сьомий – життєва практика.

Біографія автора

Світлана Цимбал-Слатвінська

кандидат педагогічних наук, доцент Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Bessmertnaja, N. A. (2003). Organizacionno-pedagogicheskie uslovija razvitija professionalnoj kompetentnosti budushhih logopedov selskih obrazovatelnyh uchrezhdenij [Organizational and pedagogical conditions for the development of professional competence of future speech therapists in rural educational institutions]. Candidate’s thesis. Moscow, 168 p. [in Russian].

Vanieva, V. Ju. (2015). Praktiko-orientirovannyj podhod k podgotovke studentov – budushhih logopedov k professionalnoj dejatelnosti [A practice-oriented approach to train students – future speech therapists for professional activities]. Internet journal “Science Studying”. Vol. 7, No. 5. Available at: https://naukovedenie.ru/PDF/80PVN515.pdf (accessed: 04 April 2019).

Zhukatinskaja, E. N. (2008). Formirovanie professionalnoj kompetentnosti budushhego uchitelja-logopeda [Formation of professional competence of a future teacher – speech therapist]. Candidate’s thesis. Lipetsk, 226 p. [in Russian].

Polat, E. S. & Buharkina, M. Ju. (2008). Sovremennye pedagogicheskie i informacionnye tehnologii v sisteme obrazovanija [Modern pedagogical and information technologies in the education system]. Moscow, 368 p. [in Russian].

Stahova, L. L. (2010). Proektirovanie metodicheskoj sistemy razvitija professionalnoj kompetentnosti uchitelja-logopeda doshkolnogo obrazovatelnogo uchrezhdenija v uslovijah professionalnoj sredy [Constructing a methodological system of the development of professional competence of a speech therapist of a preschool educational institution in a professional environment]. Candidate’s thesis. Tambov, 195 p. [in Russian].

Sultanova, R. M. (2005). Formirovanie professionalnoj kompetentnosti budushhego uchitelja-logopeda v uchebno-pedagogicheskoj, proizvodstvennoj praktike povyshennogo urovnja [Formation of professional competence of the teacher – future speech therapist in higher level educational and pedagogical, professional practices]. Candidate’s thesis. Izhevsk, 226 p. [in Russian].

Chuhacheva, E. V. (2012). Formirovanie gotovnosti budushhih pedagogov k razvitiju monologicheskoj rechi detej doshkolnogo vozrasta v obrazovatelnom processe vuza [Formation of readiness of future teachers to develop monologue speech of preschool children in the educational process of the university]. Extended abstract of candidate’s thesis. Bryansk, 23 р. [in Russian].

Astin, A. W. (1985). Achieving Educational Excellence. San-Francisco: Jossey-Bass Publishers, 485 p. [in English].

Gehris, D. O. (1982). The use of simulation in business education. Business education. No. 7. pp. 136–138.[in English].

Öster A-M. (1989) Applications and experiences of computer-based speech training. STL-QPSR (Speech Transmission Laboratory. Quarterly Progress and Status Reports). Vol. 1. pp. 59–62. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті