ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ірина Садова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187250

Ключові слова:

особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, інклюзивна готовність, вчитель початкової школи, технології навчання і виховання

Анотація

Обґрунтовано дидактичну модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи в умовах вітчизняної вищої освіти, що включає а) дидактичний, інформаційний і контрольний блоки та охоплює зміст і структуру різних навчальних дисциплін; б) внесення до навчальних планів бакалаврів галузі знань 01 “Освіта” спеціальності 013 “Початкова освіта” курсу “Основи дефектології та інклюзивної освіти” з повним методичним забезпеченням; в) наповнення інклюзивним змістом усього арсеналу використовуваних в освітньому процесі методів і технологій навчання.

Біографія автора

Ірина Садова

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Kolupaieva, A. & Taranchenko, O. (2016). Inkliuzyvna osvita: vid osnov do praktyky: monohrafiia [Inclusive education: from basics to practice: monograph]. Kyiv, 152 p. [in Ukrainian].

Lorman, T. (2010). Sim stovpiv inkliuzyvnoi osvity. Yak pereity vid zapytannia “Chomu?” do zapytannia “Iak?” [Seven pillars of inclusive education. How to move from the question “Why?” To the question “How?”]. Defectology. Special child: an education and upringinging, No. 3 (57). pp.3 –11. [in Ukrainian].

Malyshevska, I. (2018). Teoretyko-metodolohichni osnovy pidhotovky fakhivtsiv psykholoho-pedahohichnoho profiliu do roboty v umovakh inkliuzyvnoho osvitnoho seredovyshcha [Theoretical and methodological bases of preparation of specialists of psychological and pedagogical profile for work in conditions of inclusive educational environment]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 35 p. [in Ukrainian].

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 9 serpnia 2017 roku № 588 “Pro vnesennia zmin do Poriadku orhanizatsii inkliuzyvnoho navchannia u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh” [Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of August 9, 2017, No. 588 “On Amendments to the Procedure for the Organization of Inclusive Education in General Educational Institutions”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/588-2017-%D0%BF. [in Ukrainian].

Sadova, I. (2019). Osnovy defektolohii ta inkliuzyvnoi osvity: pidruchnyk [Fundamentals of Defectology and Inclusive Education: textbook]. Drohobych, 242 p. [in Ukrainian].

Sadova, I. (2019). Osnovy defektolohii ta inkliuzyvnoi osvity : materialy dlia praktychnykh zaniat i samostiinoi roboty : navchalnyi posibnyk [Fundamentals of defectology and inclusive education: materials for practical and independent work: teaching manual]. Drohobych, 44 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті