ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187266Ключові слова:
педагогічні умови, виховання духовно-моральних цінностей, студенти гуманітарних спеціальностей, художня літератураАнотація
У статті йдеться про мету, завдання та педагогічні умови виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Автор звертає увагу на актуальність проблеми виховання духовно-моральних цінностей сучасної української молоді та надає характеристику низці специфічних особливостей нинішнього процесу виховання студентів гуманітарних спеціальностей. Дослідження спрямовано також на розкриття основних теоретичних положень щодо виховання духовно-моральних цінностей студентів-гуманітаріїв та обґрунтування ролі художньої літератури як вагомого чинника виховання зазначеного аксіологічного феномена.
Посилання
Asmolov, A. G. (2008). Psihologija lichnosti: kulturno-istoricheskoe ponimanie razvitija cheloveka [Psychology of personality: cultural and historical understanding of human development: textbook]. Moscow, 526 p. [in Russian].
Beh, І. D. (2003). Vihovannja osobistostі: v 2 kn. Kn. 1: Osobistіsno-orієntovanij pіdhіd: teoretiko-tehnologіchnі zasadi [Education of personality: in 2 books. Book No.1: Personality-oriented approach: theoretical and technological basis]. Kyiv, 280p. [in Ukrainian].
Bondarevskaja, E. V. (1995). Vospitanie kak vozrozhdenie grazhdanina, cheloveka kultury i nravstvennosti: Osnovnye polozhenija koncepcii vospitanija v izmenjajushhihsja uslovijah [Education as the rebirth of the citizen of culture and values. The main provisions of the concepts and education in changing conditions]. Rostov-na-Donu, 32 p. [in Russian].
Grigorenko, V. G. (2003). Profesіjno-pedagogіchna motivacіja ta tehnologіja yii formuvannja : monografіja [Professional and pedagogical motivation and technology of its formation: monograph]. Odessa, 147p. [in Ukrainian].
Drobnicki, O. G. (1996). Nekotorye aspekty problemy cennostej [Some aspects of the problem of values]. The Problem of values in philosophy. Moscow; Leningrad. pp. 25–40. [in Russian].
Lipsky I. A. (2004). Tehnologicheskij potencial socialno-pedagogicheskoj dejatelnosti [Technological potential socio-pedagogical work]. Pedagogy. No. 9. pp.34–42. [in Russian].
Allport, G. (2002). Stanovlenie lichnosti. Izbrannye trudy [The formation of personality. Selected works]. Moscow, 462p. [in Russian].
Zagvyazinsky, V. I., Zakirova, A. F. & Strokova, T. A. (2008). Pedagogicheskij slovar: ucheb. posobie dlja stud. vyssh. ucheb. zavedenij [Pedagogical dictionary: training manual for students of higher educational institutions]. Moscow, 352p. [in Russian].
Roganova, N. B. (2006). Dukhovna kultura osobystosti v osvitno-vykhovnomu protsesi vyshchoi shkoly [Spiritual culture of the individual in the educational process of higher education]. Humanization of the educational process: Scientific methodological collection. Slavyansk, issue. 31, pp. 52–58. [in Ukrainian].
Roganova, M. V. (2006). Vihovnij socіokulturnij prostіr unіversitetu jak pedagogіchna problema [Educational socio-cultural space of the University as a pedagogical problem]. Bulletin of the Kyiv International University. Series: Pedagogical Sciences: Collection of scientific works. Kyiv: Kyiv International University, issue. 8. pp. 282–294. [in Ukrainian].
Sukhomlinsky, V. (1990). Kak vospitat nastojashhego cheloveka [How to educate a real person]. Moscow, 286p. [in Russian].
Shevchenko, G. P. & Jaber, H. M. (2004). Estetychne vykhovannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy u suchasnyi period [Aesthetic education in higher educational institutions of Ukraine in the modern period]. Lugansk, 208 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.