ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВИГОТОВЛЕННЯ ПОЯСНОГО ВИРОБУ: СПІДНИЦІ)

Автор(и)

  • Оксана Степанчак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187327

Ключові слова:

проект, метод проектів, проектно-технологічна діяльність, урок трудового навчання, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті проаналізовано мету та завдання проектно-технологічної діяльності школярів на уроках трудового навчання. Розглянуто типологію навчальних проектів у педагогічній науці, визначено функції творчих проектів на заняттях з трудового навчання, охарактеризовано вимоги до вибору тематики проектів. Вказано на структуру проектно-технологічної діяльності. На прикладі проекту “Виготовлення спідниці” охарактеризовано шляхи реалізації проектно-технологічної діяльності на уроці трудового навчання. Доведено, що впровадження в освітній процес, зокрема й з трудового навчання, методу проектів створює можливості для підвищення якості навчання та різнобічного розвитку особистості учня.

Біографія автора

Оксана Степанчак

вчитель обслуговуючих видів праці загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 17 м. Дрогобич

Посилання

Borynecz, N. (2011). Metod proektiv u vykladanni trudovogo navchannya [Method of projects in the teaching of labor education]. Labor education. No. 9, pp. 8 – 15. [in Ukrainian].

Borynecz, N. (2010). Proektno-texnologichna diyalnist uchniv i vsyteliv trudovogo navchannya [Design and technological activity of students and teachers of labor education]. Educological Discourse. No. 1, pp. 32 – 41. [in Ukrainian].

Golub, G.B., Perelygina, E.A. & Churakova, O.V. (2006). Metod proektov – tehnologija kompetentnostno-orientrirovannogo obrazovanija [Project Method – Competency-Based Education Technology]. Samara, 176 p. [in Russian].

Kobernyk, O. (2010). Evolyuciya system trudovogo navchannya [Evolution of labor education systems]. Scientific journal of NPU. Drahomanov. Series 13: Challenges to Work and Career Training. Vol. 6, pp. 84 – 90. [in Ukrainian].

Sydorenko, V. (2004). Proektno-texnologichnyj pidxid yak osnova onovlennya zmistu trudovogo navchannya shkolyariv [Project-technological approach as a basis for updating the content of labor education of students]. Labour training in educational institutions, No. 1, pp. 2 – 4. [in Ukrainian].

Solovej, V. (2008). Sutnist texnologichnoyi pidgotovky majbutnogo vchytelya trudovogo navchannya [Essence of technological preparation of the future teacher of labor training]. Modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems: a collection of scientific works. K. – Vinnycya. Vol. 19, pp. 480 – 485. [in Ukrainian].

Trudove navchannya. 5 – 9 klasy. (2017). [Labour education. Grades 5 – 9]. The program for secondary schools. Available at: https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/navchalni-prohramy-5-9-klasy-naskrizni-zmistovi-liniji/trudove-navchannya-tehnichni-vydy-pratsi-naskrizni-zmistovi-liniji/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті