ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БОЙОВОГО ТА ОПЕРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА КОРДОНОМ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187328Ключові слова:
фахівці бойового та оперативного забезпечення, форми організації навчання, методи навчання, засоби навчанняАнотація
У статті висвітлено організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення за кордоном. Проаналізовано основні форми, методи та засоби навчання цих фахівців. Проблема формування міжкультурної компетентності майбутніх військовослужбовців є актуальною у їхній професійній підготовці, не тільки в Україні, а у процесі підготовки цих спеціалістів інших країн. Використано метод аналізу та узагальнення для теоретичного обґрунтування організаційних аспектів формування міжкультурної компетентності згаданих фахівців.
Посилання
Avdieienko, Yu.V. (2016). Zastosuvannia keis metodu v protsesi profesiino-oriientovanoho navchannia anhliiskii movi u nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [Application of the case method in the process of professionally oriented teaching of English in non-language of higher education institutions]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Kyiv, pp. 1–4. [in Ukrainian].
Boiko, O.V. (2012). Viiskova pedahohika u profesiinii diialnosti ofitsera i serzhanta: navch. posib. Ch.1. Zahalni osnovy pedahohiky ta viiskova dydaktyka [Military pedagogy in the professional activities of an officer and sergeant:Part 1 General Fundamentals of Pedagogy and Military Didactics]. Lviv, 447 p. [in Ukrainian].
Bojko, O.V. (2012). Viiskova pedahohika u profesiinii diialnosti ofitsera i serzhanta: navch. posib. Ch.2. Metodyka ta systemy vykhovannia viiskovosluzhbovtsiv [Military pedagogy in the professional activities of an officer and sergeant: Part 2 Methodology and systems of training of servicemen]. Lviv,369 p. [in Ukrainian].
Viiskova psykholohiia i pedahohika. L.A. Snigur (2010). [Military Psychology and Pedagogy]. Lutsk,576. [in Ukrainian].
Voloshko, M.O.(2015). Tandem-metod kak alternatyvnoe sredstvo lychnostno-professyonalnogo razvytyya prepodavatelej y studentov yazukovuch vuzov y centrov dopolnytelnogo obrazovanyya [Tandem method as an alternative means of personal and professional development of teachers and students of language of higher educational institutions and centers of additional education]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Tambov, pp. 434–440. [in Russian].
Hontaruk, A.M. (2019). Ekspres-metody vyvchennya inozemnoyi movy. Metod Shakhtera. Metod Kallana. Perevahy, Nedoliky ta problemy zastosuvannia [Express methods of learning a foreign language. Shakhtar’s method. Callan method. Advantages, Disadvantages and Application Problems]. Vinnytsia, pp.20–24. [in Ukrainian].
Horpinich, T.I. (2015). Vykorystannia metodu navchalnykh stantsii dlia realizatsii osobystisno-oriientovanoho navchannia inozemnoi movy u vyshchii shkoli [Use of the method of training stations for the implementation of personally oriented learning of a foreign language in a high school]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych,Vol.5, pp. 46–50. [in Ukrainian].
Kravchyna, T.V. (2016). Tandem-metod yak odyn iz sposobiv intensyvnoho vyvchennia inozemnoi movy ta formuvannia inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentsii [Tandem method as one of the methods of intensive study of a foreign language and the formation of a foreign language communicative competence]. Sumy, volume 4(10). pp. 45–48. [ in Ukrainian].
Kurliand, Z.N., Khmeliuk, R.I. & Semenova, A.V. (2007). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv, p.495. [in Ukrainian].
Malafiik, I. V. (2009). Dydaktyka [Didactics]. Kyiv, p.406.[in Ukrainian].
Mykytenko, N.O. (2007). Teoriia i tekhnolohii formuvannia inshomovnoi profesiinoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv pryrodnychykh spetsialnostei [Theory and technology of formation of foreign language of professional competence from future specialists in natural sciences]. Ternopil, p. 43. [in Ukrainian].
Mova i svit (2017). Suchasni tendentsii vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Modern trends in teaching foreign languages at higher education]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Kamianske. Dnipro. [in Ukrainian].
Motsa, A.A. (2017). Innovatsiini tekhnolohii navchannia u vyshchii viiskovii osviti Ukrainy: praktychne zastosuvannia [Innovative technologies of teaching in higher military education in Ukraine: practical application]. International scientific magazine “Internet Science’ vol. 5. pp. 26–34. [in Ukrainian].
Prysiazhniuk, I.S. (2016).Vykorystannia metodu navchannia po stantsiiakh na zaniattiakh z inozemnoi movy. Suchasni pidkhody ta innovatsiini tendentsii u vykladanni inozemnykh mov [Use of the method of training in stations in foreign language lessons. Modern approaches and innovative trends in teaching foreign languages]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (p.136). Kyiv. [in Ukrainian].
“Suchasna ukrainistyka: naukovi paradyhmy movy, istorii, filosofii” (2008). [Modern Ukrainian Studies: Scientific Paradigms of Language, History, Philosophy”]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (pp. 54–57). Kharkiv. [ in Ukrainian].
Fitsula, M.M. (2003). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv, p.528. [in Urainian].
Khamula, L.A. (2011). Zarozhdenye y stanovlenye voennoho obrazovanyia v SShA: pervaia polovyna XIX veka [The origin and formation of military education in the United States: the first half of the nineteenth century].Cultural life of the South of Russia. vol 2 (40) [in Russian].
Chaika, V M. (2011). Osnovy dydaktyky [The basics of didactics]. Kyiv,p.238. [ in Ukrainian].
Chorna, I.Yu. (2017). Formuvannia maibutnikh marketolohiv anhlomovnoi leksychnoi kompetentnosti v pysmi zasobom keis-tekhnolohii [Formation of future marketers of English language lexical competence in writing by means of case-technology]. Ternopil, p.23. [ in Ukrainian].
Yahupov, V.V. (2002). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv, p. 560. [in Ukrainian].
Callan Method Organisation. Available at: http://www.callan.co.uk. – 19.04.2017.
United States Military Academy. West point. Available at: https://westpoint.edu
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.