ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БОЙОВОГО ТА ОПЕРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА КОРДОНОМ

Автор(и)

  • Анжеліка Любас

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187328

Ключові слова:

фахівці бойового та оперативного забезпечення, форми організації навчання, методи навчання, засоби навчання

Анотація

У статті висвітлено організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення за кордоном. Проаналізовано основні форми, методи та засоби навчання цих фахівців. Проблема формування міжкультурної компетентності майбутніх військовослужбовців є актуальною у їхній професійній підготовці, не тільки в Україні, а у процесі підготовки цих спеціалістів інших країн. Використано метод аналізу та узагальнення для теоретичного обґрунтування організаційних аспектів формування міжкультурної компетентності згаданих фахівців.

Біографія автора

Анжеліка Любас

викладач кафедри іноземних мов та військового перекладу Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

Посилання

Avdieienko, Yu.V. (2016). Zastosuvannia keis metodu v protsesi profesiino-oriientovanoho navchannia anhliiskii movi u nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [Application of the case method in the process of professionally oriented teaching of English in non-language of higher education institutions]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Kyiv, pp. 1–4. [in Ukrainian].

Boiko, O.V. (2012). Viiskova pedahohika u profesiinii diialnosti ofitsera i serzhanta: navch. posib. Ch.1. Zahalni osnovy pedahohiky ta viiskova dydaktyka [Military pedagogy in the professional activities of an officer and sergeant:Part 1 General Fundamentals of Pedagogy and Military Didactics]. Lviv, 447 p. [in Ukrainian].

Bojko, O.V. (2012). Viiskova pedahohika u profesiinii diialnosti ofitsera i serzhanta: navch. posib. Ch.2. Metodyka ta systemy vykhovannia viiskovosluzhbovtsiv [Military pedagogy in the professional activities of an officer and sergeant: Part 2 Methodology and systems of training of servicemen]. Lviv,369 p. [in Ukrainian].

Viiskova psykholohiia i pedahohika. L.A. Snigur (2010). [Military Psychology and Pedagogy]. Lutsk,576. [in Ukrainian].

Voloshko, M.O.(2015). Tandem-metod kak alternatyvnoe sredstvo lychnostno-professyonalnogo razvytyya prepodavatelej y studentov yazukovuch vuzov y centrov dopolnytelnogo obrazovanyya [Tandem method as an alternative means of personal and professional development of teachers and students of language of higher educational institutions and centers of additional education]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Tambov, pp. 434–440. [in Russian].

Hontaruk, A.M. (2019). Ekspres-metody vyvchennya inozemnoyi movy. Metod Shakhtera. Metod Kallana. Perevahy, Nedoliky ta problemy zastosuvannia [Express methods of learning a foreign language. Shakhtar’s method. Callan method. Advantages, Disadvantages and Application Problems]. Vinnytsia, pp.20–24. [in Ukrainian].

Horpinich, T.I. (2015). Vykorystannia metodu navchalnykh stantsii dlia realizatsii osobystisno-oriientovanoho navchannia inozemnoi movy u vyshchii shkoli [Use of the method of training stations for the implementation of personally oriented learning of a foreign language in a high school]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych,Vol.5, pp. 46–50. [in Ukrainian].

Kravchyna, T.V. (2016). Tandem-metod yak odyn iz sposobiv intensyvnoho vyvchennia inozemnoi movy ta formuvannia inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentsii [Tandem method as one of the methods of intensive study of a foreign language and the formation of a foreign language communicative competence]. Sumy, volume 4(10). pp. 45–48. [ in Ukrainian].

Kurliand, Z.N., Khmeliuk, R.I. & Semenova, A.V. (2007). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv, p.495. [in Ukrainian].

Malafiik, I. V. (2009). Dydaktyka [Didactics]. Kyiv, p.406.[in Ukrainian].

Mykytenko, N.O. (2007). Teoriia i tekhnolohii formuvannia inshomovnoi profesiinoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv pryrodnychykh spetsialnostei [Theory and technology of formation of foreign language of professional competence from future specialists in natural sciences]. Ternopil, p. 43. [in Ukrainian].

Mova i svit (2017). Suchasni tendentsii vykladannia inozemnykh mov u vyshchii shkoli [Modern trends in teaching foreign languages at higher education]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. Kamianske. Dnipro. [in Ukrainian].

Motsa, A.A. (2017). Innovatsiini tekhnolohii navchannia u vyshchii viiskovii osviti Ukrainy: praktychne zastosuvannia [Innovative technologies of teaching in higher military education in Ukraine: practical application]. International scientific magazine “Internet Science’ vol. 5. pp. 26–34. [in Ukrainian].

Prysiazhniuk, I.S. (2016).Vykorystannia metodu navchannia po stantsiiakh na zaniattiakh z inozemnoi movy. Suchasni pidkhody ta innovatsiini tendentsii u vykladanni inozemnykh mov [Use of the method of training in stations in foreign language lessons. Modern approaches and innovative trends in teaching foreign languages]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (p.136). Kyiv. [in Ukrainian].

“Suchasna ukrainistyka: naukovi paradyhmy movy, istorii, filosofii” (2008). [Modern Ukrainian Studies: Scientific Paradigms of Language, History, Philosophy”]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (pp. 54–57). Kharkiv. [ in Ukrainian].

Fitsula, M.M. (2003). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv, p.528. [in Urainian].

Khamula, L.A. (2011). Zarozhdenye y stanovlenye voennoho obrazovanyia v SShA: pervaia polovyna XIX veka [The origin and formation of military education in the United States: the first half of the nineteenth century].Cultural life of the South of Russia. vol 2 (40) [in Russian].

Chaika, V M. (2011). Osnovy dydaktyky [The basics of didactics]. Kyiv,p.238. [ in Ukrainian].

Chorna, I.Yu. (2017). Formuvannia maibutnikh marketolohiv anhlomovnoi leksychnoi kompetentnosti v pysmi zasobom keis-tekhnolohii [Formation of future marketers of English language lexical competence in writing by means of case-technology]. Ternopil, p.23. [ in Ukrainian].

Yahupov, V.V. (2002). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv, p. 560. [in Ukrainian].

Callan Method Organisation. Available at: http://www.callan.co.uk. – 19.04.2017.

United States Military Academy. West point. Available at: https://westpoint.edu

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті