DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187331

ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Карам Муайяд Ахмед

Анотація


У статті висвітлюються питання діагностики стану сформованості естетичної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Наведено особливості діагностики стану сформованості естетичної компетентності майбутніх фахівців. Розкрито сутність поняття “естетична компетентність”. Окреслено компонентну структуру естетичної компетентності особистості. Визначено критерії, показники та рівні сформованості естетичної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Описано результати проведення діагностики.


Ключові слова


діагностика; естетична компетентність; образотворче мистецтво

Повний текст:

PDF

Посилання


Seryy, A. V. & Yanitskiy, M. S. (1999). Tsennostno-smyslovaya sfera lichnosti: ucheb. posob. [Value-semantic sphere of personality: textbook. allowance].Kemerovo, 92 p.[in Russian].

Ternopilska, V. I. (2008). Sotsialno-komunikatyvna kultura shkoliara: shliakhy skhodzhennia: monohrafiia [Socio-communicative culture of the student: ways of ascent: monograph]. Zhytomyr, 300 p. [in Ukrainian].

Ternopilska, V. I. (2016). Znachennia khoreohrafichnoho mystetstva yak zasobu formuvannia estetychnoi kultury osobystosti [The value of choreographic art as a means of forming aesthetic personality culture]. Economics, science, education: integration and synergy: Proceedings of international scientific and practical conference. Kyiv: Publishing outfit “Centre of educational literature”,vol. 3, pp.42–45. [in Ukrainian].

Ternopilska, V. I. (2018). Zahalnoievropeiski tsinnosti osobystosti: pidkhody do rozuminnia [Pan-European values of personality: approaches to understanding]. Differentiation in the school education: historical experience and modern technologies: Ukrainian. Research Practice Conf., May 16, 2018. Kyiv, pp.207–210. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Серый А. В., Яницкий М. С. Ценностно-смысловая сфера личности: учеб. пособ. Кемерово, 1999. 92 с.

Тернопільська В. І. Соціально-комунікативна культура школяра: шляхи сходження: монографія. Житомир, 2008. 300 с.

Тернопільська В. І. Значення хореографічного мистецтва як засобу формування естетичної культури особистості. Economics, science, education: integration and synergy: materials of international scientific and practical conference. K.: Publishing outfit “Centre of educational literature”. 2016. Vol. 3. С. 42–45.

Тернопільська В. І. Загальноєвропейські цінності особистості: підходи до розуміння. Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: всеукр. наук.-практ. конф., 16 травня 2018 р. Київ. С. 207–210.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)