СУПЕРЕЧНОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Надія Ашиток

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191566

Ключові слова:

суперечності, діти з особливими освітніми потребами, спеціальна освіта, загальна освіта

Анотація

У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти.

Біографія автора

Надія Ашиток

доктор філософських наук, професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Alehina, S. V. (2012). Sostoyanie i tendentsii razvitiya inklyuzivnogo obrazovaniya v Rossii [The state and development trends of inclusive education in Russia]. Teoriya i praktika sotsialno-gumanitarnogo obespecheniya inklyuzivnogo obrazovaniya: materialy Vserossiyskoy nauchnoy konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem – Theory and Practice of Social and Humanitarian Support for Inclusive Education: Proceedings of the All-Russian Scientific Conference with International Participation. pp. 20 – 31. [in Russian].

Ananev, V. L. (2017). Sotsialnyie problemyi inklyuzivnogo obrazovaniya (sotsiologicheskiy analiz) [Social problems of inclusive education (sociological analysis)]. Adukatsiya i vyihavanne, Vol. 2, pp. 59 – 66. [in Russian].

Gegel, G. (1937). Sochineniya [Collected works]. Vol.5, 698 p. [in Russian].

Gorbunova, S. G. (2017). Inklyuzivnoe obrazovanie: riski i zadachi [Inclusive Education: risks and Challenges]. Young scientist, Vol. 13, pp. 540 – 542. [in Russian].

Zhubakova, S. S. (2015). Kontseptualnyie osnovyi inklyuzivnogo obrazovaniya v Kazahstane [Conceptual foundations of inclusive education in Kazakhstan]. Vestnik KazNPU im. Abaya, Vol. 4 (48), pp. 56 – 61 [in Russian].

Zasenko, V. V. (2010). Spetsialna osvita: stan i priorytety rozvytku [Special Education: Status and Development Priorities]. Education for people with disabilities: ways to build, Vol. 1, pp. 4 – 7. [in Ukrainian].

Nazarova, N. M. (2012). Sistemnyie riski razvitiya inklyuzivnogo i spetsialnogo obrazovaniya v sovremennyih usloviyah [Systemic risks of inclusive and special education in modern conditions]. Special education, Vol. 3, pp.6 –12. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті