СУПЕРЕЧНОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191566Ключові слова:
суперечності, діти з особливими освітніми потребами, спеціальна освіта, загальна освітаАнотація
У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти.
Посилання
Alehina, S. V. (2012). Sostoyanie i tendentsii razvitiya inklyuzivnogo obrazovaniya v Rossii [The state and development trends of inclusive education in Russia]. Teoriya i praktika sotsialno-gumanitarnogo obespecheniya inklyuzivnogo obrazovaniya: materialy Vserossiyskoy nauchnoy konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem – Theory and Practice of Social and Humanitarian Support for Inclusive Education: Proceedings of the All-Russian Scientific Conference with International Participation. pp. 20 – 31. [in Russian].
Ananev, V. L. (2017). Sotsialnyie problemyi inklyuzivnogo obrazovaniya (sotsiologicheskiy analiz) [Social problems of inclusive education (sociological analysis)]. Adukatsiya i vyihavanne, Vol. 2, pp. 59 – 66. [in Russian].
Gegel, G. (1937). Sochineniya [Collected works]. Vol.5, 698 p. [in Russian].
Gorbunova, S. G. (2017). Inklyuzivnoe obrazovanie: riski i zadachi [Inclusive Education: risks and Challenges]. Young scientist, Vol. 13, pp. 540 – 542. [in Russian].
Zhubakova, S. S. (2015). Kontseptualnyie osnovyi inklyuzivnogo obrazovaniya v Kazahstane [Conceptual foundations of inclusive education in Kazakhstan]. Vestnik KazNPU im. Abaya, Vol. 4 (48), pp. 56 – 61 [in Russian].
Zasenko, V. V. (2010). Spetsialna osvita: stan i priorytety rozvytku [Special Education: Status and Development Priorities]. Education for people with disabilities: ways to build, Vol. 1, pp. 4 – 7. [in Ukrainian].
Nazarova, N. M. (2012). Sistemnyie riski razvitiya inklyuzivnogo i spetsialnogo obrazovaniya v sovremennyih usloviyah [Systemic risks of inclusive and special education in modern conditions]. Special education, Vol. 3, pp.6 –12. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.