DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191566

СУПЕРЕЧНОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Надія Ашиток

Анотація


У статті розглядаються суперечності, що гальмують розвиток інклюзивної освіти в контексті невирішених проблем загальної та спеціальної освіти, пов’язаних із суперечностями між особливостями їх організації. Автор зазначає, що вихід із кризи – це виважений розвиток інклюзивної системи, яка допоможе створити належні умови для виховання дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку та збереження досягнень загальної та спеціальної освіти.


Ключові слова


суперечності; діти з особливими освітніми потребами; спеціальна освіта; загальна освіта

Повний текст:

PDF

Посилання


Alehina, S. V. (2012). Sostoyanie i tendentsii razvitiya inklyuzivnogo obrazovaniya v Rossii [The state and development trends of inclusive education in Russia]. Teoriya i praktika sotsialno-gumanitarnogo obespecheniya inklyuzivnogo obrazovaniya: materialy Vserossiyskoy nauchnoy konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem – Theory and Practice of Social and Humanitarian Support for Inclusive Education: Proceedings of the All-Russian Scientific Conference with International Participation. pp. 20 – 31. [in Russian].

Ananev, V. L. (2017). Sotsialnyie problemyi inklyuzivnogo obrazovaniya (sotsiologicheskiy analiz) [Social problems of inclusive education (sociological analysis)]. Adukatsiya i vyihavanne, Vol. 2, pp. 59 – 66. [in Russian].

Gegel, G. (1937). Sochineniya [Collected works]. Vol.5, 698 p. [in Russian].

Gorbunova, S. G. (2017). Inklyuzivnoe obrazovanie: riski i zadachi [Inclusive Education: risks and Challenges]. Young scientist, Vol. 13, pp. 540 – 542. [in Russian].

Zhubakova, S. S. (2015). Kontseptualnyie osnovyi inklyuzivnogo obrazovaniya v Kazahstane [Conceptual foundations of inclusive education in Kazakhstan]. Vestnik KazNPU im. Abaya, Vol. 4 (48), pp. 56 – 61 [in Russian].

Zasenko, V. V. (2010). Spetsialna osvita: stan i priorytety rozvytku [Special Education: Status and Development Priorities]. Education for people with disabilities: ways to build, Vol. 1, pp. 4 – 7. [in Ukrainian].

Nazarova, N. M. (2012). Sistemnyie riski razvitiya inklyuzivnogo i spetsialnogo obrazovaniya v sovremennyih usloviyah [Systemic risks of inclusive and special education in modern conditions]. Special education, Vol. 3, pp.6 –12. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Алехина С. В. Состояние и тенденции развития инклюзивного образования в России. Теория и практика социально-гуманитарного обеспечения инклюзивного образования: материалы Всероссийской научной конференции с международным участием. Новосибирск, 2012. С. 20 – 31.

Ананьев В. Л. Социальные проблемы инклюзивного образования (социологический анализ). Адукація і выхаванне. 2017. № 2. С 59 – 66.

Гегель Г. Сочинения. М. – Л., 1937. Т.5. 698 с.

Горбунова С. Г. Инклюзивное образование: риски и задачи. Молодой ученый. 2017. №13. С. 540 – 542.

Жубакова, С. С., Байменова Б. С. Концептуальные основы инклюзивного образования в Казахстане. Вестник КазНПУ им. Абая. 2015. № 4 (48). С. 56 – 61.

Засенко В. В. Спеціальна освіта: стан і пріоритети розвитку. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 2010. Вип. 1. С. 4 – 7.

Назарова Н. М. Системные риски развития инклюзивного и специального образования в современных условиях. Специальное образование. 2012. № 3. С.6 –12.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)