ТРАДИЦІЇ ІВАНА ФЕДОРОВИЧА У СУЧАСНОМУ ДУХОВНОМУ ПРОСТОРІ: ТРАДИЦІЇ ТВОРЕННЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДРУЧНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191573Ключові слова:
культурологічна компетентність, культурологічний світогляд, науковий дискурс, інваріантність дискурсу, культурологічна свідомість, мистецтво спілкування, культурологічне середовище, психологічний захист особистостіАнотація
У статті порушено проблеми науково-теоретичних аспектів алгоритму інноваційних змін у системі сучасної школи, в основі яких лежить відповідь сучасної педагогічної науки викликам новітньої доби, коли педагогіка, виконуючи свої історичні завдання, створює передумови для утвердження якісних інноваційних процесів педагогічної взаємодії у системі “освіта – суспільство”, що становить основи гуманітарної безпеки нашого суспільства.
Якісно новий тип підручників – важлива педагогічна проблема. Підручник є важливим засобом у формуванні професійної компетентності сучасного фахівця. Роль підручника у системі вищої професійної школи зростає у час інноваційного осмислення новітніх шляхів духовного поступу людства. Інноваційна система викладу навчального матеріалу сприяє ефективному його засвоєнню студентами.
Посилання
Bech, I. D.(2019). Dykhovna osobustist u konteksti osvitnikh vyklykiv [Spiritual personality in the context of educational challenges]. Native school, No.1, pp.3–7. [in Ukrainian].
Goncharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].
Padalka, O.S., Nischimchuk, A.M., Smolyak, I.O. & Shpak, O.T. Pedahohichni tekhnolohii [Pedagogical technologies]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
Vaschenko, G. (2003). Khvoroba v haluzi natsionalnoi pamiati [The Disease in the Field of National Memory]. Kyiv, 336 p. [in Ukrainian].
Ushakov, L. (2015). Shcho take ukrainska literature [What is Ukrainian literature]. Lviv, 348 p. [in Ukrainian].
Available at: https://en.wikipedia.org/wiki [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.