ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191618Ключові слова:
вихователь, викладач, заклад дошкільної освіти, професійно-творчий потенціал, формуванняАнотація
У статті розкрито методичні особливості формування професійно-творчих можливостей майбутнього вихователя; виділено мотивацію і основу креативності майбутнього вихователя до здатності професійного зростання, обґрунтовано методологічні принципи і організаційно-педагогічні засади сформованості професійно-творчих можливостей сучасного вихователя. З’ясовано, що поетапне навчання і використання нетрадиційних методів і форм організації навчального процесу, створення організаційно-педагогічних умов для реалізації отриманих знань студентами сприятимуть ефективному розвитку професійно-творчих можливостей вихователя майбутнього у педагогічному закладі вищої освіти. Виокремлено, що поетапне навчання і використання нетрадиційних методів і форм організації навчального процесу, створення організаційно-педагогічних умов для реалізації отриманих знань студентами сприятимуть ефективному розвитку професійно-творчих можливостей майбутнього вихователя у педагогічному закладі вищої освіти.
Посилання
Havryliuk, S. M. (2014). Uprovadzhennia kompetentistnoho pidkhodu do pedahohichnoi tvorchosti v profesiinii pidhotovtsi maibutnikh vykhovateliv [Implementation of a competent approach to pedagogical creativity in the professional training of future educators]. Pedagogy and psychology. No. 4, pp. 44d49. [in Ukrainian].
Havrysh, N. (2017). Vykhovatel: Khochu!? Mozhu!? Treba! abo Profesiini ta osobystisni tsinnosti suchasnoho pedahoha [Educator: I want to !? Can!? Need! or Professional and personal values of the modern educator]. Educational methodologist of preschool institution. No. 12, pp. 9–15. [in Ukrainian].
Hevko, O. I. & Kovchyna, I. M. (2014). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv [Use of innovative technologies in the preparation of future teachers]. Vocational training of students of social and pedagogical sphere d educational component of social development: Proceedings of the II International Scientific-Practical Conference. Kyiv: NPU imeni M.P. Drahomanova, 120 p., pp. 19–21. [in Ukrainian].
Kalichak, Yu. (2018). Formuvannia kompetentnosti vykhovatelia zakladiv doshkilnoi osvity v protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of competency of the preschool teacher in the process of vocational training]. Youth and market. No. 6, pp. 65–70. [in Ukrainian].
Kvasetska, Ya. A. (2017). Profesiina pidhotovka vykhovateliv doshkillia na Zakhidnoukrainskykh zemliakh: istorychnyi aspekt: monohrafiia [Professional training of preschool teachers in Western Ukraine: historical aspect: monograph]. Chernivtsi, 352 p. [in Ukrainian].
Kniazheva, I. A. (2014). Teoretyko-metodolohichni zasady rozvytku metodychnoi kultury maibutnikh vykladachiv pedahohichnykh dystsyplin v umovakh mahistratury [Theoretical and methodological foundations of development of methodological culture of future teachers of pedagogical disciplines in the conditions of magistracy]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Odessa, 45 p. [in Ukrainian].
Pantiuk, M. (2015). Rol profesiino znachushchoi motyvatsii u formuvanni zmistu profesiinykh ochikuvan maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity [The role of professionally significant motivation in shaping the content of professional expectations of future preschool educators]. Youth and market, no. 12, pp. 10–15. [in Ukrainian].
Pirozhenko, T. (2017). Yakshcho ochikuiesh zmin – zminiuisia sam [If you expect change d change yourself]. Educational methodologist of preschool institution, no. 12, pp. 4d8. [in Ukrainian].
Prima, R. M. (2014). Robota z obdarovanymy studentamy: teoretyko-prykladni aspekty [Working with gifted students: theoretical and applied aspects]. Higher education in Ukraine, vol. 2, no. 3, pp. 201–210. [in Ukrainian].
Fedorovych, A. (2016). Tvorchist vykhovatelia yak chynnyk efektyvnosti navchalno-vykhovnoho protsesu v doshkilnomu navchalnomu zakladi [Creator Creativity as a Factor of Efficiency of Educational Process in Preschool Institution]. Youth and market, no. 10, pp. 127–131. [in Ukrainian].
Shpachynskyi, I. L. (2006). Tvorchyi potentsial osobystosti i yoho realizatsiia v umovakh transformatsii suspilstva [The creative potential of the individual and its realization in the conditions of transformation of society]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odessa, 20 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.