ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ

Автор(и)

  • Оксана Гевко
  • Марія Биців

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191618

Ключові слова:

вихователь, викладач, заклад дошкільної освіти, професійно-творчий потенціал, формування

Анотація

У статті розкрито методичні особливості формування професійно-творчих можливостей майбутнього вихователя; виділено мотивацію і основу креативності майбутнього вихователя до здатності професійного зростання, обґрунтовано методологічні принципи і організаційно-педагогічні засади сформованості професійно-творчих можливостей сучасного вихователя. З’ясовано, що поетапне навчання і використання нетрадиційних методів і форм організації навчального процесу, створення організаційно-педагогічних умов для реалізації отриманих знань студентами сприятимуть ефективному розвитку професійно-творчих можливостей вихователя майбутнього у педагогічному закладі вищої освіти. Виокремлено, що поетапне навчання і використання нетрадиційних методів і форм організації навчального процесу, створення організаційно-педагогічних умов для реалізації отриманих знань студентами сприятимуть ефективному розвитку професійно-творчих можливостей майбутнього вихователя у педагогічному закладі вищої освіти.

Біографії авторів

Оксана Гевко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Марія Биців

студентка факультету психології, педагогіки та соціальної роботи Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Havryliuk, S. M. (2014). Uprovadzhennia kompetentistnoho pidkhodu do pedahohichnoi tvorchosti v profesiinii pidhotovtsi maibutnikh vykhovateliv [Implementation of a competent approach to pedagogical creativity in the professional training of future educators]. Pedagogy and psychology. No. 4, pp. 44d49. [in Ukrainian].

Havrysh, N. (2017). Vykhovatel: Khochu!? Mozhu!? Treba! abo Profesiini ta osobystisni tsinnosti suchasnoho pedahoha [Educator: I want to !? Can!? Need! or Professional and personal values of the modern educator]. Educational methodologist of preschool institution. No. 12, pp. 9–15. [in Ukrainian].

Hevko, O. I. & Kovchyna, I. M. (2014). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv [Use of innovative technologies in the preparation of future teachers]. Vocational training of students of social and pedagogical sphere d educational component of social development: Proceedings of the II International Scientific-Practical Conference. Kyiv: NPU imeni M.P. Drahomanova, 120 p., pp. 19–21. [in Ukrainian].

Kalichak, Yu. (2018). Formuvannia kompetentnosti vykhovatelia zakladiv doshkilnoi osvity v protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of competency of the preschool teacher in the process of vocational training]. Youth and market. No. 6, pp. 65–70. [in Ukrainian].

Kvasetska, Ya. A. (2017). Profesiina pidhotovka vykhovateliv doshkillia na Zakhidnoukrainskykh zemliakh: istorychnyi aspekt: monohrafiia [Professional training of preschool teachers in Western Ukraine: historical aspect: monograph]. Chernivtsi, 352 p. [in Ukrainian].

Kniazheva, I. A. (2014). Teoretyko-metodolohichni zasady rozvytku metodychnoi kultury maibutnikh vykladachiv pedahohichnykh dystsyplin v umovakh mahistratury [Theoretical and methodological foundations of development of methodological culture of future teachers of pedagogical disciplines in the conditions of magistracy]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Odessa, 45 p. [in Ukrainian].

Pantiuk, M. (2015). Rol profesiino znachushchoi motyvatsii u formuvanni zmistu profesiinykh ochikuvan maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity [The role of professionally significant motivation in shaping the content of professional expectations of future preschool educators]. Youth and market, no. 12, pp. 10–15. [in Ukrainian].

Pirozhenko, T. (2017). Yakshcho ochikuiesh zmin – zminiuisia sam [If you expect change d change yourself]. Educational methodologist of preschool institution, no. 12, pp. 4d8. [in Ukrainian].

Prima, R. M. (2014). Robota z obdarovanymy studentamy: teoretyko-prykladni aspekty [Working with gifted students: theoretical and applied aspects]. Higher education in Ukraine, vol. 2, no. 3, pp. 201–210. [in Ukrainian].

Fedorovych, A. (2016). Tvorchist vykhovatelia yak chynnyk efektyvnosti navchalno-vykhovnoho protsesu v doshkilnomu navchalnomu zakladi [Creator Creativity as a Factor of Efficiency of Educational Process in Preschool Institution]. Youth and market, no. 10, pp. 127–131. [in Ukrainian].

Shpachynskyi, I. L. (2006). Tvorchyi potentsial osobystosti i yoho realizatsiia v umovakh transformatsii suspilstva [The creative potential of the individual and its realization in the conditions of transformation of society]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odessa, 20 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті