DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191622
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ: ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Areli, Ts. (2017). “Ukrainska armiia voiuie chyselnistiu, a izrailska – profesionalizmom” – instruktor Tsvi Arieli [The “Ukrainian Army Fights the Number and the Israeli Does It with Professionalism” – instructor Tsvi Arieli]. Available at: https://znaj.ua/content/ukrayinska-armiya-voyuye-chyselnistyu-izrayilska-profesionalizmom-instruktor-cvi-arieli (аccessed 29 Aug. 2019). [in Ukrainian].
Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti [Personal Education]. U 2 kn. Kn. 1. Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady [Personally Oriented Approach: Theoretical and Technological Principles]. K, 280 р. [in Ukrainian].
Bilinskyi, V. (2015). Ukraina-Rus: istorychne doslidzhennia [Ukraine-Rus: a Historical Study]. Ancient Land. Ternopil, 384 р. [in Ukrainian].
Hrant, H. (2018). Yak ukraintsiam pobuduvaty armiiu, zdatnu peremohty Putina [How Ukrainians Should Build an Army Capable of Defeating Putin]. Available at: https://censor.net.ua/resonance/3048160/yak_ ukrantsyam_ pobuduvati_armyu_zdatnu_peremogti_putna (аccessed 04 Sept. 2019). [in Ukrainian].
Odnorozhenko, O. A. (2009). Zvychaina skhema ukrainskoi istorii [The Usual Scheme of Ukrainian History]. Ukrainskyi tyzhden. No.52 (113). рр. 52–54. [in Ukrainian].
Pavlenko, I. S. (2014). Dydaktychnyi i svitohliadnyi potentsial shkilnykh predmetiv humanitarnoho tsyklu [Didactic and Ideological Potential of School Subjects in the Humanitarian Cycle]. Teacher Education: Theory and Practice. Pedagogy. Psychology. No. 21. рр. 41–45. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_10 (аccessed 04 Sept. 2019). [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti [Problems of Upbringing of a Comprehensive Personality]. Vybrani tvory: v 5 t. Kyiv, Vol. 1. 654 р. [in Ukrainian].
Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of High School]. Kyiv, 352 р. [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Арелі Ц. “Українська армія воює чисельністю, а ізраїльська – професіоналізмом” – інструктор Цві Аріелі. URL: https://znaj.ua/content/ukrayinska-armiya-voyuye-chyselnistyu-izrayilska-profesionalizmom-instruktor-cvi-arieli (дата звернення: 29.08.2019).
Бех I. Д. Виховання особистості: у 2 кн. Київ: Либідь, 2003. Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. 280 с.
Білінський В. Україна-Русь: історичне дослідження: у 3-х кн. Кн. 1. Споконвічна земля. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2015. 384 с.
Грант Г. Як українцям побудувати армію, здатну перемогти Путіна. URL: https://censor.net.ua/ua/resonance/3048160/yak_ukrayintsyam _pobuduvaty _armiyu_zdatnu_peremogty_putina (дата звернення: 10.09.2019).
Однороженко О. А. Звичайна схема української історії. Український тиждень. 2009. № 52 (113). С. 52–54.
Павленко І. С. Дидактичний і світоглядний потенціал шкільних предметів гуманітарного циклу. Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. 2014. № 21. С. 41–45. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_10 (дата звернення: 10.09.2019).
Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Вибрані твори: в 5 т. Київ, 1976. Т. 1. 654 с.
Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. Київ, 2006. 352 с.
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)