РІВНІ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Олександра Чубрей

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191712

Ключові слова:

майбутні вчителі географії, рівні підготовленості, складові підготовленості, авто психологічна, самоорганізаційна, рефлексивна, самоосвітня, організаторська, лідерська, технологічна

Анотація

У статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну, самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріїв та відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий.

Біографія автора

Олександра Чубрей

кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри економічної географії та екологічного менеджменту Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича

Посилання

Bahrii, V.N. (2012). Kryterii ta rivni sformovanosti profesiinykh umin maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Criteria and levels of development of professional skills of future social educators]. Collection of scientific works of Khmelnitsky Institute of Social Technologies of the University of Ukraine. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2012_6_4.pdfю [in Ukrainian].

Honcharenko, S.U. (2008). Pedahohichni doslidzhennia: metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Pedagogical research: methodological advice to young scientists]. Vinnytsia, 278 p. [in Ukrainian].

Ionova, O.N. O (2006). Teoreticheskie aspekty formirovaniya informatsionnoy kompetentnosti vzroslykh [Herald of Novgorod State University of Yaroslav Mudrvy]. No.39. pp. 84–85. [in Ukrainian].

Tanska, V.V. (2006). Pidhotovka maibutnoho vchytelia biolohii do ekolohichnoi osvity starshoklasnykiv [Preparation of future biology teacher for environmental education of high school students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr, 20 p. [in Ukrainian].

Furman, T.Iu. (2011). Orhanizatsiia ta zmist pedahohichnoho eksperymentu z formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv u haluzi ekonomiky ta pidpryiemnytstva [Organization and content of a pedagogical experiment on the formation of professional competence of future specialists in the field of economics and entrepreneurship]. Scientific herald of Uzhhorod National university, the series “Pedagogy. Social Work”. No. 22, pp. 174–177. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті