НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ РЕСТОРАННО-ГОТЕЛЬНОЇ СПРАВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191714Ключові слова:
комунікативний, інтерактивний підхід, когнітивна карта, лінгвістична компетенція, комунікативна компетенція, граАнотація
Стаття присвячена аналізу сучасних комунікативно-інтерактивного та когнітивного підходів до викладання іноземної мови фахового спрямування закладу вищої освіти. Обґрунтовано необхідність розвитку мовних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності фахівців індустрії гостинності та ресторанної справи. Розкрито особливу цінність інтерактивного навчання в тому, що студенти навчаються ефективній роботі в команді.
Посилання
Azimov, E.G. & Shchukin, V.N. (1999). Slovar metodicheskikh terminov (teoriya i praktika prepodavaniya yazykov) [Dictionary of methodological terms (theory and practice of teaching languages]. Sankt-Peterburg, 471 p. [in Russian].
Kovalova, O.M., Safargalіna-Kornіlova, N., Gerasimchuk, N.M. & Kochubey, O.A. (2016). Vikoristannya іnteraktivnikh metodіv navchannya [Use of interactive teaching methods]. [in Ukrainian].
Galskova, N.D. (2000). Sovremennaya metodika obucheniya inostrannym yazykam [Modern methodology of teaching foreign languages]. Moscov, 165 p. [in Russian].
Davydova, M.A. (1990). Deyatelnostnaya metodika obucheniya inostrannym yazykam [Active methods of teaching foreign languages]. Moscov, 176 p. [in Russian].
Demyanenko, M.Ya., Lazarenko, K.A. & Melnik, S.V. (1984). Osnovy obshchey metodiki obucheniya inostrannym yazykam [Fundamentals of the general methodology of teaching foreign languages]. Kyiv, 255 p. [in Russian].
Zhinkin, N.I. (1982). Rech kak provodnik informatsii [Speech as a medium of information]. Moscow, 160 p. [in Russian].
Zimnyaya, I A. (1991). Psikhologiya obucheniya inostrannym yazykam v shkole [Psychology of teaching foreign languages at school]. Moscow, 220 p.[in Ukrainian].
Kolker, Ya.M, Ustinova, Ye.S. & Yenalieva, T.M. (2001). Prakticheskaya metodika obucheniya inostrannomu yazyku [Practical methods of teaching a foreign language]. Moscov, 264 p. [in Russian].
Leontev, A.A. (1969). Yazyk, rech, rechevaya deyatelnost [Language, Speech, Speech Activity]. Moscov, 216 p. [in Russian].
Nіkolayeva, S.Yu. (1999). Metodika navchannya іnozemnikh mov u serednіkh navchalnikh zakladakh [Methods of teaching foreign languages in secondary schools]. Kyiv, pp.117–142. [in Ukrainian].
Nastolnaya kniga prepodavatelya inostrannogo yazyka: Spravochnoe posobie (2003).[Foreign Language Teacher Handbook: A Reference Guide]. Minsk, 522 p. [in Belarussian].
Sklyarenko, N.K. (1988). Obuchenie rechevoy deyatelnosti na angliyskom yazyke v shkole [Speech activity in English at school]. Kyiv, pp.72–102. [in Russian].
Solovova, Ye.N. (2002). Metodika obucheniya inostrannym yazykam: Bazovyy kurs lektsiy: Posobie dlya studentov ped.vuzov i uchiteley [Methods of teaching foreign languages: Basic course of lectures: A manual for students of pedagogical universities and teachers]. Moscov, 239 p. [in Russian].
Passov, Ye. I. (1989). Osnovy kommunikativnoy metodiki obucheniya inoyazychnomu obshcheniyu [The basics of communicative teaching methods of foreign language communication]. Moscov, 276 p. [in Russian].
Freyre, P. (2003). Pedagogіka prignoblenikh [Pedagogy of the Depressed]. 168 p. [in Ukrainian].
Chomsky, N. (1986). Knowledge of Language: Its Nature, Origin, and Use. New York.[in English].
Available at: http://www.huntesl.com/a-brief-look-at-the-different-esl-teaching-approaches-and-methods/[in English].
Available at: http://esl.fis.edu/teachers/support/method.htm.[in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.