ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ТА ДІЛОВИХ ІГОР

Автор(и)

  • Оксана Жигайло

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191716

Ключові слова:

дидактична гра, ділова гра, нестандартні методи, інноваційні методики, методика навчання математичної освітньої галузі, студент закладу вищої освіти, початкова школа

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти використання дидактичних та ділових ігор в освітньому процесі закладів вищої освіти, з метою формування професійної компетентності студентів. Виявлено, що гра є найбільш природним і привабливим заняттям не лише для молодших школярів, а й для студентів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що важливим чинником формування у майбутнього педагога важливих особистісних та професійних характеристик є практика впровадження педагогічних інновацій, нестандартних форм, методів організації навчання студентів.

Біографія автора

Оксана Жигайло

кандидат психологічних наук, доцент кафедри математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Breus, O. (2012). Navchalno-ihrovi tekhnolohii yak zasib formuvannia innovatsiinoho potentsialu maibutnoho vchyteliapochatkovykh klasiv v osvitnomu protsesi VNZ [Educational-game technologies as a means of formation of innovative potential of the future teacher of elementary classes in educational process of high school]. Humanitarian Bulletin of the Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Grigory Skovoroda: Coll. Sciences. wash, Vol. 24, pp. 28–32. [in Ukrainian].

Holozubova, O. (2014). Efektyvnist vykorystannia dydaktychnykh ihor u protsesi vyvchennia ekonomichnykh dystsyplin [The effectiveness of the use of didactic games in the study of economic disciplines]. Scientific notes of the Department of Pedagogy. Vol. 34, pp.51–57. [in Ukrainian].

Elkin, O. Ukrainska pravda. Pedahohy nadto vazhlyvi. Shcho novyi zakon pro osvitu dast vchytelstvu [Ukrainian Pravda. Teachers are too important. What a new law on education will give teachers]. Available at: https://life.pravda.com.ua/columns/2017/06/30/225026/ [in Ukrainian].

Kozhushko, S. (2013). Dydaktychni ihry yak zasib pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv komertsiinoi diialnosti do profesiinoi vzaiemodii [Didactic games as a means of preparing future professionals of commercial activity for professional interaction]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools, Vol. 28., pp. 184–191. [in Ukrainian].

Kocherha, O. (2012). Vykorystannia dilovoi hry u protsesi formuvannia sotsialnoi vidpovidalnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [Use of the business game in the process of forming the social responsibility of future primary school teachers]. Problems of preparation of the modern teacher. No. 6(3), pp. 49–56. [in Ukrainian].

Makarenko, A. (1954). Hra [Game]. Kyiv, Vol. 4, pp. 367–368. [in Ukrainian].

Machynska, N. (2011). Vprovadzhennia ihrovykh tekhnolohii navchannia u praktyku pidhotovky maibutnikh mahistriv [Introduction of game training technologies into the practice of preparing future masters]. Scientific works of the Black Sea State University named after Peter Mohyla Complex “Kyiv Mohyla Academy”. Ser .: Pedagogy, Vol. 158, Vol. 146, pp. 18–22. [in Ukrainian].

Ocheretna, N. (2013). Osoblyvosti zastosuvannia dilovykh ihor u protsesi vyvchennia inozemnoi movy u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Features of the use of business games in the process of learning a foreign language in higher education]. Teacher education: theory and practice, Vol. 14, pp. 206–210. [in Ukrainian].

Ushynskyi, K. (1990). Pedahohycheskye sochynenyia: v 6-ty t. [Pedagogical works: in 6 volumes].(Ed.).S.F. Ehorov. Moscov, Vol. 5, 528 р. [in Ukrainian].

Khlebnikova, T. (2003). Dilova hra yak metod aktyvnoho navchannia pedahoha [Business play as a method of active teacher training]. Kharkiv, 80 р. [in Ukrainian].

Shcherban, P. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh: navch. posib. [Educational and educational games in higher educational establishments]. Kyiv, pp. 24–41. [in Ukrainian].

Neuner, G. (2003). Vermittlungskonzepte: Historischer Uberblick. In: Bausch, Karl-Richard (Hrsg.): Handbuch Fremdsprachenunterricht. 4. Auflage,Tubingen. Basel, 184 p.[in German].

Poorman, P. (2002). Biography and role-playing: fostering empathy in abnormal psychology. Teaching of Psychology. Vol. 29(1). P. 32–36.[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті