ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191719Ключові слова:
позакласна робота, початкова школа, підготовка майбутніх учителів, готовність до здійснення позакласної роботи, професійна підготовка, етапи формування готовностіАнотація
Стаття містить теоретичне обґрунтування значущості позакласної роботи у початковій школі як структурного компоненту навчально-вихованого процесу. Проаналізовано визначення поняття “позакласна робота”, окреслено специфіку підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи в умовах закладу вищої освіти. Схарактеризовано критерії та показники, запропоновано до розгляду рівні сформованості готовності майбутніх учителів до здійснення позакласної діяльності у початковій школі, виокремлено етапи формування означеного феномену.Посилання
Bodnar, K. S. (2018). Organizatsiya vneklassnoy raboty po angliyskomu yazyku u mladshikh shkolnikov s uchetom uchebnykh interesov uchashchikhsya pri izuchenii yazyka [Organization of extracurricular work in the English language in primary school students, taking into account the educational interests of students in language learning]. Young scientist. Vol. 21, pp. 465–467. [in Russian].
Kremen, V.G. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv, Yurincom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].
Kazanzhi, I. V. (2000). Stvorennia vykhovuiuchoho seredovyshcha u vyshchomu pedahohichnomu navchalnomu zakladi yak zasib pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv do zdiisnennia vykhovnoi diialnosti [Creating an educational environment in a higher educational institution as a means of preparing future specialists for educational activities]. Zhytomyr. Vol. 6, pp. 237–240. [in Ukrainian].
Kazanzhi, I. V. (1999). Teoretychna i praktychna pidhotovka studentiv do pozaklasnoi vykhovnoi roboty u pochatkovii shkoli [Theoretical and practical preparation of students for extracurricular education in elementary school]. Theoretical and Methodological Problems of Parenting and Student Youth: A Collection of Scientific Papers in 2 Parts. Kyiv. Vol. 2, pp. 281–289. [in Ukrainian].
Karapuzova, N. D. (2014). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do pozaklasnoi roboty z matematyky [Preparing future elementary school teachers for extracurricular math work]. Youth and market. Drohobych. Vol. 11(118), pp.52–57. [in Ukrainian].
Navchalni prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv iz navchannia ukrainskoiu movoiu. 1–4 klasy (2012). [Curricula for comprehensive educational institutions in the Ukrainian language. Grades 1-4]. Kyiv, Education House Publishing House. 392 p. [in Ukrainian].
Ficula, M. M. (1997). Pedahohika: Navchalnyy posibnyk dlia stud. vyshchykh pedahohichnykh zakladiv osvity [Pedagogy: A textbook for students. higher educational institutions of education]. Ternopil, 192 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.