НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЧИННИК ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ірина Заблоцька

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.191735

Ключові слова:

мотиви, навчально-професійна мотивація, фахівці харчових технологій, заклад професійно-технічної освіти

Анотація

У статті досліджується проблема взаємозв’язку навчальної мотивації майбутніх фахівців харчових технологій з їх готовністю якісно здійснювати професійні обов’язки. У процесі дослідження узагальнено існуючі в сучасній літературі підходи до визначення навчально-професійної мотивації, на основі анкетування виявлено труднощі, а також виокремлено умови й основні напрями педагогічної підтримки розвитку мотивації учнів закладу професійно-технічної освіти.

Біографія автора

Ірина Заблоцька

аспірант кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Burkovska, Z. Ye. (2014). Tendentsii rozvytku profesiinykh tsinnostei maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoho profiliu (kinets ХХ – pochatok ХХI stolittia) [Trends in the development of professional values of future specialists of agrarian profile (end of XX – beginning of XXI century)]. Drohobych, 253 p. [in Ukrainian].

Zaniuk, S. S. (2002). Psykholohiia motyvatsii [Psychology of motivation]. Kyiv, 304 p. [in Ukrainian].

Ilin, E.P. (2002). Motivatsiya i motivyi [Motivation and motives]. Sankt-Peterburh, 512 p. [in Russian].

Kontseptsiia realizatsii derzhavnoi polityky u sferi profesiinoi (profesiino-tekhnichnoi) osvity “Suchasna profesiina (profesiino-tekhnichna) osvita” na period do 2027 roku [The concept of state policy in the field of vocational (vocational-technical) education “Modern vocational (vocational-technical) education” for the period up to 2027]: Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 12.06.2019 r. № 419 r. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/419-2019-r#n8. (аccessed 18 June 2019). [in Ukrainian].

Markova, A. K. (1983). Formyrovanye motyvatsyy uchenyia v shkolnom vozraste [Formation of motivation for learning at school age]. Moscov, 96 p. [in Russian].

Maslou, A. (1999). Motyvatsyia i lychnost [Motivation and personality]. Sankt-Peterburh, 512 p. [in Russian].

Nychkalo, N. H. (2014). Rozvytok profesiinoi osvity v umovakh hlobalizatsiinykh ta intehratsiinykh protsesiv [Development of vocational education in the context of globalization and integration processes]. Kyiv, 125 p. [in Ukrainian].

Pro osvitu : Zakon Ukrainy vid э05.09.2017 № 2145-VIII. [On education: Law of Ukraine dated 05.09.2017 № 2145-VIII]. Available at: https://zakon.rada.gov. ua/laws/show/2145-19. [in Ukrainian].

Radkevych, V. O. (2015). Profesiina osvita i navchannia dlia staloho rozvytku suspilstva [Vocational education and training for the sustainable development of society]. Vocational and technical education. № 4 (69). рр. 7–11. [in Ukrainian].

Starodubtseva, V. K. (2014). Motyvatsyia studentov k obuchenyiu [Students motivation for learning]. Sovremennye problemy nauky i obrazovanyia. No. 6. Available at: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=15617. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті