УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ ПРО ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ В КИТАЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193418Ключові слова:
компаративістика, виховання, навчання, піклування, Китайська Народна Республіка, Україна, трансформаціяАнотація
У статті показані результати аналізу досліджень українських науковців навчально-виховних проблем різних вікових категорій та їх вирішення в Китайській Народній Республіці, з точки зору компаративістики. Адже компаративістика орієнтована на розкриття закономірностей діючої освітньої системи у різних країнах, спільного й відмінного у їх розвитку. Автори представили аналіз останніх публікацій та розкриття проблеми на науково-практичних конференціях різного рівня. А враховуючи, що КНР є однією з країн з найінтенсивнішими темпами та найбільш вражаючими результатами суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку, особливостями побудови й функціонування сучасної системи освіти КНР, то сучасна система освіти китайських дітей спрямована на всебічний розвиток дитини, розкриття його розумового і фізичного потенціалу та інтегрованості у суспільство, зокрема дітей-сиріт.
Посилання
Berezhna, L. (2012). Uprovadzhennia alternatyvnukh form opiky ditei syrit v Ukraini [Introduction of alternative forms of care for orphans in Ukraine]. Humanitarian Herald. No.19. pp.7–11.[in Ukrainian].
Vladimirova, L. (1999). Deti i obshchestvo [Children and society]. The margins of society.August. pp.8–9.[in Russian].
Kalashnyk, L. (2014). Systema sotsialnogo pikluvannia pro ditei-syrit u KNR [The social care system for orphans in the PRC: a monograph]. 282 p. [in Ukrainian].
Lokshyna, O. (2014). Metodologichni transformacii pedagogichnoi komparatyvistyky [Methodological Transformations of Pedagogical Comparative Studies]. Materialy Mizhnarodnoi nauk.-prakt.konf. “Pedagogichna teoriia i praktyka v konteksti integratsiinykh protcesiv” – Proceedings of the International Scientific-Practical Conf. “Pedagogical theory and practice in the context of integration processes”. Ternopil, pp.7–13. [in Ukrainian].
Problemy osvity (2004).[Problems of education]. Scientific and methodical collection. Scientific method. higher education center,Vol.38. pp.75–82.[in Ukrainian].
Sbryieva, A. (1999). Porivnyalna pedagogika: navchalnyi posibnyk [Comparative pedagogy: a tutorial]. Sumy, 300 p. [in Ukrainian].
Ukraina 2013: itogi goda [Ukraine 2013: the results of the year]. Independent News Office. Available at: http: nbnews.com.ua/ru/tema/109312. [in Russian].
Usov, V. (2007). Oni gyli v sovetskom interdome (tri knigi kitaytcev s vospominaniiami o godakh provedennykh v SSSR) [They lived in the Soviet interhouse (three books by the Chinese with memories of the years spent in the USSR]. Problems of the Far East. No.3. pp.25–134.[in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.