УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ ПРО ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ В КИТАЇ

Автор(и)

  • Тетяна Завгородня
  • Інна Стражнікова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193418

Ключові слова:

компаративістика, виховання, навчання, піклування, Китайська Народна Республіка, Україна, трансформація

Анотація

У статті показані результати аналізу досліджень українських науковців навчально-виховних проблем різних вікових категорій та їх вирішення в Китайській Народній Республіці, з точки зору компаративістики. Адже компаративістика орієнтована на розкриття закономірностей діючої освітньої системи у різних країнах, спільного й відмінного у їх розвитку. Автори представили аналіз останніх публікацій та розкриття проблеми на науково-практичних конференціях різного рівня. А враховуючи, що КНР є однією з країн з найінтенсивнішими темпами та найбільш вражаючими результатами суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку, особливостями побудови й функціонування сучасної системи освіти КНР, то сучасна система освіти китайських дітей спрямована на всебічний розвиток дитини, розкриття його розумового і фізичного потенціалу та інтегрованості у суспільство, зокрема дітей-сиріт.

Біографії авторів

Тетяна Завгородня

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Інна Стражнікова

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Посилання

Berezhna, L. (2012). Uprovadzhennia alternatyvnukh form opiky ditei syrit v Ukraini [Introduction of alternative forms of care for orphans in Ukraine]. Humanitarian Herald. No.19. pp.7–11.[in Ukrainian].

Vladimirova, L. (1999). Deti i obshchestvo [Children and society]. The margins of society.August. pp.8–9.[in Russian].

Kalashnyk, L. (2014). Systema sotsialnogo pikluvannia pro ditei-syrit u KNR [The social care system for orphans in the PRC: a monograph]. 282 p. [in Ukrainian].

Lokshyna, O. (2014). Metodologichni transformacii pedagogichnoi komparatyvistyky [Methodological Transformations of Pedagogical Comparative Studies]. Materialy Mizhnarodnoi nauk.-prakt.konf. “Pedagogichna teoriia i praktyka v konteksti integratsiinykh protcesiv” – Proceedings of the International Scientific-Practical Conf. “Pedagogical theory and practice in the context of integration processes”. Ternopil, pp.7–13. [in Ukrainian].

Problemy osvity (2004).[Problems of education]. Scientific and methodical collection. Scientific method. higher education center,Vol.38. pp.75–82.[in Ukrainian].

Sbryieva, A. (1999). Porivnyalna pedagogika: navchalnyi posibnyk [Comparative pedagogy: a tutorial]. Sumy, 300 p. [in Ukrainian].

Ukraina 2013: itogi goda [Ukraine 2013: the results of the year]. Independent News Office. Available at: http: nbnews.com.ua/ru/tema/109312. [in Russian].

Usov, V. (2007). Oni gyli v sovetskom interdome (tri knigi kitaytcev s vospominaniiami o godakh provedennykh v SSSR) [They lived in the Soviet interhouse (three books by the Chinese with memories of the years spent in the USSR]. Problems of the Far East. No.3. pp.25–134.[in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті