КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Інна Шоробура
  • Марина Михаськова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193420

Ключові слова:

концептуальні ідеї, досвід музично-педагогічної діяльності, вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті розглядається ідея формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, заснована на інтегративності (міжпредметній та міжгалузевій), комплексності (багатокомпонентності), національній визначеності та системності, що регулюють практичні сторони навчально-виховного процесу, вимагають ділової співпраці й співтворчості викладача і студента, а також поєднання колективних форм навчання з індивідуальними.

Біографії авторів

Інна Шоробура

доктор педагогічних наук, професор, ректор Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Марина Михаськова

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методики музичного мистецтва Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Посилання

Kolesnykova, Y.A. (2005). Pedahohycheskoe proektyrovanye. Ucheb. posobye dlia vysshykh uchebnykh zavedenyi [Pedagogical Projecting]. Mosсov, pp.184–187. [in Russian].

Orlov, V.F. (2003). Profesiine stanovlennia vchyteliv mystetskykh dystsyplin [Professional Formation of Teachers of Arts Disciplines]. (Ed.).I.A. Ziaziun. Kyiv, 276 p. [in Ukrainian].

Kozyr, A.V. (Ed.).(2011). Teoriia ta metodyka mystetskoi osvity. Naukova shkola H.M. Padalky. Kolektyvna monohrafiia [Theory and Methodology of Art Education. Scientific School of H.M. Padalka]. Kyiv, 402 p. [in Ukrainian].

Panasenko, E. A. (2016). Kontseptsiia istoryko-pedahohichnoho doslidzhennia: metodolohichnyi analiz [The Concept of Historic-Pedagogical Research: Methodological Analysis]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika. No.25. pp. 11–15. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_4. [in Ukrainian].

Ryzhko, V. A. (n.d.). Kontseptsiia [Concept]. Available at: http://esu.com.ua/search_ articles. php?id=3256 [in Ukrainian].

Rostovskyi, O.Ya. (2011). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: Navch.-metod.posibnyk [Theory and Methodology of Music Education]. Ternopil, 640 p. [in Ukrainian].

Surmin, Yu.P. (2006). Maisternia vchenoho: Pidruchnyk naukovtsia [Scientist’s Workshop: Scholar’s Textbook]. Kyiv, p. 38. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті