ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РОЗВИТКОМ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ТА СТАТИСТИЧНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

Автор(и)

  • Ярослав Слуцький

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193422

Ключові слова:

іноземний студент, соціально-педагогічний супровід, академічна інфраструктура, статистично-дослідницький напрям, проблемні питання, адаптація

Анотація

У статті проаналізовано зв’язок статистичної інфраструктури зі збільшенням кількості іноземних студентів у Сполучених Штатах Америки. Виявлено, що академічна мобільність та статистичні дослідження мають тісний взаємозв’язок. Так, поступове кількісне збільшення студентів в університетах та коледжах США сприяло розвитку статистики, метою якої було надання необхідних даних, що використовувалися різними державними структурами. У свою чергу, зазначено, що розвиток статистично-дослідницького елементу призвів до надання іноземним студентам більш якісної та повної інформації і допомоги у подоланні адаптаційних проблем, що стало можливим при безпосередньому залученні у систему соціально-педагогічного супроводу статистики.

Біографія автора

Ярослав Слуцький

кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичним кабінетом Донбаського державного коледжу технологій та управління

Посилання

Aberkrombi, N., Khill, S. & Terner, B. (2004). Sotsiologicheskiy slovar [Sociological dictionary]. Moscow, 620 p. [in Russian].

Verbytska, S. V. (2009). Mizhnarodna studentska akademichna mobilnist: etapy rozvytku ta subiekty orhanizatsii [International student academic mobility: periods of development and subjects of organization]. Zhytomyr State University Journal. Zhytomyr, Vol.45, pp.20–26. [in Ukrainian].

Giddens, E. (2005). Ustroenie obshchestva: Ocherk teorii strukturatsii [Society building: the structural society essay]. Moscow, 528 p. [in Russian].

Glukhikh, V. A. (2012). Sotsiologicheskie osnovaniya akademicheskoy mobilnosti: opyt zarubezhnoy sotsiologii i rossiyskie realii [The sociological basis of academical mobility: the foreign sociology experience and Russian realities]. St. Petersburg. pp. 250–253. [in Russian].

Dzheri, D. & Dzheri, Dzh. (1999). Bolshoy tolkovyy sotsiologicheskiy slovar [Great Explanatory Sociological Dictionary]. Moscow. 493 p. [in Russian].

Prima, R. M. (2009). Komponentno-strukturnyi analiz sutnisnoi kharakterystyky fenomena “profesiina mobilnist uchytelia” [The componental and structural analysis of the essential characteristics of the “professional teacher mobility” phenomenon]. Scientific Journal of M.P. Dragomanov National Pedagogical University. Kyiv, Vol. 11(8), pp.146–151. [in Ukrainian].

Reber, A. (2000). Bolshoy tolkovyy psikhologicheskiy slovar [Great Explanatory Psychological Dictionaty]. Moscow, 591 p. [in Russian].

Reber, A. (2000). Bolshoy tolkovyy psikhologicheskiy slovar [Great Explanatory Psychological Dictionaty]. Moscow, 559 p. [in Russian].

Tregubova, T.M. (2008). Adaptatsionno-obrazovatelnyy potentsial zarubezhnogo opyta podgotovki konkurentosposobnykh spetsialistov [The adaptation and educational potential of foreign experience in competitive specialists training]. Actual problems of the development of education at the modern stage. Samara, pp. 252–259. [in Russian].

Dittrich, K., Frederiks, M. & Luwel, М. (2004). The Implementation of Bologna in Flanders and the Netherlands. European Journal of Education. Vol.39(3). pp. 299–316. [in English].

Dobson, Ian R. (2001). The Internationalization of University Education: Australia and Finland Compared. Tertiary Education and Management. Vol. 7(3). pp. 243– 254. [in English].

International Student Data. Open Doors 2018: Infographics – International. Institute of International Education. Available at: https://www.iie.org/Research-and-Insights/Open-Doors/Fact-Sheets-and-Infographics/Infographics/International-Student-Data. [in English].

Malan, T. (2004). Implementing the Bologna Process in France. European Journal of Education. Vol. 39(3). pp. 289–297. [in English].

Open Doors 2018. (2018). Report on International Education Exchange. Institute of International Education. Washington, DC. 51 p. [in English].

Pandit, K. (2007). The importance of international students on our campuses. Yearbook of the Association of Pacific Coast Geographers. Vol. 69(1). pp. 156–159. [in English].

Zong, J. (2018). International Students in the United States. The Online Journal of the Migration Policy Institute. Available at: https://www.migrationpolicy.org/article/international-students-united-states[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті