САМОСТІЙНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК УМОВА ЇХНЬОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

Автор(и)

  • Олег Довгий

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193521

Ключові слова:

самостійна робота, майбутні педагоги, математика, контрольна робота, тести

Анотація

Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи з математики для майбутніх учителів початкових класів. Ця проблема актуалізується сьогодні – у період реформування освіти та входження України у Болонський процес. З-поміж пріоритетних напрямів педагогічного пошуку – проблема організації самостійної роботи студентів на основі особистісно орієнтованого і діяльнісного підходів із використанням інноваційних технологій навчання. Розвиток професійно важливих якостей майбутнього фахівця-педагога полягає в оновленні та творчому застосуванні теоретичних знань, у формуванні самостійності як риси характеру, у наближенні навчальної діяльності до майбутньої професії. Оптимальне використання усіх видів самостійної роботи, дотримання умов її здійснення, функціональна підготовка викладача і студента є необхідними умовами її організації. Самостійна робота студентів з математики – це один з найважливіших видів формування предметних і ключових компетентностей, формування професіограми майбутніх учителів початкових класів. Ефективність цього процесу узалежнена від здатності викладача його правильно й оптимально організувати (чітко сформульовані для студентів завдання, наявність відповідного методичного забезпечення, проведення своєчасних консультацій, обговорення результатів, аналіз виконаної роботи тощо).

Біографія автора

Олег Довгий

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової освіти ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Посилання

Vanza, N. V. (2003). Samostiina robota studentiv spetsialnostei u protsesi vyvchennia matematychnykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Independent work of students of specialties in the process of studying mathematical disciplines in higher educational establishments: abstract]. Candidate’s thesis. Kyiv, 19 p. [in Ukrainian].

Vyshcha osvita Ukrainy i Bolonskyi protses: Navchalnyi posibnyk (2004). [Higher education in Ukraine and the Bologna process: Textbook]. (Ed.). V. H. Kremen, 384 р. [in Ukrainian]. 3. Demchenko, O. (2006). Dydaktychna systema orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv [Didactic system of organization of independent work of students]. Native school. No. 5. pp. 68–70. [in Ukrainian].

Kozakov, V. A. (1990). Samostiina pratsia studentiv ta yii informatsiino-metodychne zabezpechennia [Independent work of students and its information and methodological support]. Kyiv, 157 p. [in Ukrainian].

Kontseptualni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity Ukrainy ta yii intehratsii v yevropeiskyi osvitnii prostir (2005). [Conceptual bases of pedagogical education of Ukraine and its integration into the European educational space]. Education. No. 2-3. pp. 2–3. [in Ukrainian].

Slipkani, Z. I. (2000). Metodyka navchannia matematyky: pidruch. dlia studentiv mat. Spetsialnostei ped. navch. zakladiv [Methods of teaching mathematics: textbook. for students of mat. Specialties of ped. teach. Institutions]. Kyiv, 512 p. [in Ukrainian].

Soldatenko, M. (2005). Samostiina piznavalna diialnist u konteksti Bolonskoho protsesu [Independent cognitive activity in the context of the Bologna process]. Native School. No 1. pp. 49–51. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті