ФУНКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Зоя Стукаленко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193523

Ключові слова:

толерантність, професійна толерантність, функції, вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену “толерантність”, “професійна толерантність”. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя. Досліджуються різні підходи науковців до визначення функцій толерантності. Виокремлено функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, як-от: гуманістична, освітня, мотиваційна, комунікативна, регулятивна, адаптивна, інформаційно-пізнавальна, виховна.

Біографія автора

Зоя Стукаленко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Посилання

Abdullin, E. B. (2004). Teoriya muzykalnogo obrazovaniya : uchebnik dlya stud. vyssh. ped. ucheb. zav. [Theory of music education: a textbook [for students. higher ped textbook. manager]. Moscov, 336 p. [in Russian].

Bondyreva, S. K. (2003). Tolerantnost (vvedeniye v problemu) [Tolerance (introduction to the problem)]. Voronezh, 240 p. [in Russian].

Humanizm. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1 %83%D0%B C%D0%B0%D0% BD%D1%96%D0%B7%D0%BC. The name from the screen. [in Ukrainian].

Koykova, E. I. (2008). Vykhovannya tolerantnosti u molodshykh shkolyariv na urokakh muzyky v umovakh polikulturnoho prostoru [Upbringing of tolerance among younger students in music lessons in the conditions of multicultural space]. Candidate’s thesis. 242 p. Luhansk. [in Ukrainian].

Maykovskaya, L. S. (2009). Fenomen etnokulturnoy tolerantnosti v muzykalnom obrazovanii [The phenomenon of ethnocultural tolerance in music education]. Doctor’s thesis. Moscov. 48 p. [in Russian].

Masol, L. M. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriya i praktyka [General Art Education: Theory and Practice]. Kyiv, 432 p.[in Ukrainian].

Slovnyk ukrayinskoyi movy (1979). [Dictionary of the Ukrainian language]. in 11 volumes. Volume 10. Kyiv, 163 p. [in Ukrainian].

Stukalenko, Z. M. (2016). Formuvannya profesiynoyi tolerantnosti maybutnoho vchytelya muzychnoho mystetstva v protsesi fakhovoyi pidhotovky [Formation of professional tolerance of future teacher of music art in the process of professional training]. Candidate’s thesis. Kirovohrad, 296 p. [in Ukrainian].

Fedorchenko, V. K. (2002). Humanizatsiya vyshchoyi osvity: imperatyvy ta problemy [Humanization of higher education: imperatives and problems]. Kyiv – Zaporizhzhya. Vol.25, pp.16–21. [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2012). Vplyv tolerantnosti na formuvannya estetychnoyi kultury molodi [Influence of tolerance on the formation of aesthetic youth culture]. Kirovohrad, Vol.106, pp.121–128. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті