DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193525
КВІНТЕСЕНЦІЯ СКЛАДОВИХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Benin, V. L. (1997). Pedagogicheskaya kultura: filosofsko-sotsiologicheskiy analiz [Pedagogical culture: philosophical and sociological analysis]. Ufa, 178 p. [in Russian].
Ziuzina, T. O. (2006). Komparatyvnyi analiz problemy vyznachennia tsilei y zavdannia humanitarnoi kulturolohichnoi osvity: zbirnyk naukovykh prats Berdianskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu (pedahohichni nauky) [Comparative analysis of the problem of defining purpose and mission of humanitarian culturological education: collection of scientific works of Berdiansk State Pedagogical University (pedagogical sciences)]. No.4. Berdiansk, 24 p. [in Ukrainian].
Ziaziun, I. (2010). Zhyttievyi postup liudyny u vymiri naukovoi i kulturolohichnoi paradyhm [Life progress of people in measuring scientific and culturological paradigms]. Pedahohichna maisternist yak systema profesiinykh i mystetskykh kompetentnostei: zb. mat. VI myst.-ped. chytan pamiati prof. O. Rudnytskoi – Pedagogical skills as a system of professional and artistic qualities: collected mat. VI artificial and pedagogical readings in memory of Prof. A. Rudnitskoi. Chernivtsi, pp.15–24. [in Ukrainian].
Kasianov, D.(2012). Filosofski zasady humanizatsii osvitnoho prostoru v umovakh nanotekhnolohichnoho rozvytku suspilstva [Philosophical foundations of humanization of educational space in the conditions of nanotechnological development of society]. Higher education of Ukraine. No. 2 pp. 43–49. [in Ukrainian].
Kovalchuk, L.& Konyk, M. (2009). Kulturolohichna spriamovanist yak oznaka vysokoho rivnia profesionalizmu vykladacha vyshchoi shkoly [Cultural orientation as a sign of the high level of professional of the higher school teacher]. Lviv, Vol. 25. part. 1. pp. 197–205. [in Ukrainian].
Kravchenko-Dzondza, O. (2017). Kompetentnisna paradyhma pidhotovky maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly [Competency paradigm of the preparation of the future teacher of elementary school]. Youth and market: Monthly scientific and pedagogical journal. Vol.10 (153). Drohobych, pp. 84–90. [in Ukrainian].
Pankratova, O. (2015). Kulturolohichna kompetentnist vchyteliv i yii formuvannia [Cultural competence of teachers and its formation]. Available at: file:///C:/Users/1/Downloads/ pier.ulstu.ru /seminar/ archive/ 29 report.dok. (accessed 19 Dec. 2019). [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Бенин В. Л. Педагогическая культура: философско-социологический анализ. Уфа, 1997. 178 с.
Зюзіна Т. О. Компаративний аналіз проблеми визначення цілей и завдання гуманітарної культурологічної освіти: збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (педагогічні науки). №4. Бердянськ, 2006. 224 с.
Зязюн І. Життєвий поступ людини у вимірі наукової і культурологічної парадигм / Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. мат. VI мист.-пед. читань пам’яті проф. О. Рудницької. Чернівці, 2010. С.15–24.
Касьянов Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Вища освіта України. 2012. № 2. С. 43–49.
Ковальчук Л., Коник М. Культурологічна спрямованість як ознака високого рівня професіоналізму викладача вищої школи. Львів: Вісник Львів. ун-ту, 2009. Вип. 25. Ч. 1. С. 197–205.
Кравченко-Дзондза О. Е. Компетентнісна парадигма підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Молодь і ринок. 2017. № 10 (153). С. 84–90.
Панкратова О. М. Культурологічна компетентність вчителів і її формування. URL: file:///C:/Users/1/Downloads/ pier.ulstu.ru /seminar/ archive/ 29 report.dok. (дата звернення: 19.12.2019).
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)